♥ Air Puff And Scrub ♥



Hasil haul pada hari ini....
aku buy etude house collagen air puff untuk bb cream sejak pakai
precious mineral any cushion terus feel in love dengan puff dia syok woo
dap dap dap hasilnya kebabommm di mata ku bukan mata orang 

Kebetulan ada buy 1 free 1 aku beli derrr 
bila aku cerita dengan sis betapa syoknya menggunakan collagen air puff 
nie sis pon agree share duit then buy kira separuh separuh lah
dah nama pon buy 1 free 1 soooo bestttt

Satu RM14.90 ada 2 color blue and pink tapi aku tak amek pink coz
takut tak sebest color blue so haper lagikkk ku buy blue sudah ler
walau pon aku fanatik pink sob sob sob

Scrub tu plak beli 2 jenis lain so dapat ler sorang satu
dulu aku pernah beli but belom pakai lagik nie sengaja beli coz
ada promotion so dapat save sikit duit mana taw kot-kot best ke
hope best ler...

Aku beli yogurt sis plak beli bubble tak tahu apa bezanya
nanti bila dah pakai aku buat review kedua-duanya
tak tahu lah bila nak pakai huhuhuhu.....

Promo buy 1 free 1 sampai end of this August syokkkk.......
haishhh aku nie kena hujan sikit cepat saja sakit kepala
kalau dulu siap mandi hujan baju kering balik rilex jek tak sakit kepala
or demam sejak bermenjak-menjak nie grrrr
maybe anti body dah tak kuat macam dulu agaknya

Kena sikit hujan nie dah sakit kepala sabo jek lah

P/s: Today birthday Ayyash ada surprise menanti Ayyash tunggguuuu
akan ku update suprise Ayyash.. ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!