♥ Siapkan Kerja Ku ♥

 

Baru tadi ingat nak tidur sekali mum ingatkan aku kerja untuk design harus
dilakukan malam nie coz esok nak submit uwaaaaaa mata dah tak boleh
nak bukak badan dah penat giler haishhh nie namanya kerja last minute
yang harus disiapkan malam nie jugak sob sob sob

Haishh baru tadi ingat dapat berangankan abam fahrin ahmad sekali
hancur berkecai sudah anganan ku sob sob sob
macam tak de mood jek nak design uwaaaa

Sejujurnya mata aku dah tak boleh nak bukak
kuyu and kuyu bukak pon sikit jek yang boleh rasa macam nak tertutup jek
apa kan daya ada kerja harus di siapkan malam nie jugak
nak atau tidak harus di laksanakan

Well now i bukan lagi burung hantu yang boleh stay up sampai kol 5 pagi
keadaan sekeliling dah mengubah aku untuk menjadi manusia normal
cukup time tidur paling lewat kol 12 tengah malam
aritu dah syok tidur awal and bangun awal sekali tersilap sikit
back to routine tidur kol 12 tengah malam paling lewat or terlebih 30 minute

Misi ku siapkan rangka dulu then esok tinggal touch up
cepat cepat siap cepat boleh tidur sambung berangankan Fahrin Ahmad
apa yang buat aku nak berangankan Fahrin Ahmad pon tak tahu lar

Siapkan kerja cepat-cepat cayok cayok
tapi sempat ehh update blog hahahaha saja nak kasi diri sendiri semangat
bayangkan berangan Fahrin Ahmad so cepat lar kerja settle....!!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!