♥ Kadang-Kala ♥


Terkadang aku selalu fikir andai aku tahu hayat ku akan berakhir
akan ku buang semua media social tanpa meninggalkan satu pon
kalau boleh aku tak nak bila aku "pergi" tapi media social aku
masih ada lagik

Tak kan nak buat wasiat terakhir untuk meminta waris
buang segala media social ekk....
andai kata ku dapat tahu kan bagus

Supaya tiada sisa-sisa aurat yang ada di media social ku
mahu pon daripada saudara mara haishhh
kalau lah boleh kan tapi itu lah kita sendiri pon tak tahu bila
sampai masa kita akan "pergi".......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!