♥ Ayyash Birthday ♥

 

Sunday lepas birthday Ayyash yang ke 5 tahun
birthday boy buat request nak cake octonauts tapi nak captain
okey lah akan cuba untuk memenuhi permintaan birthday boy
last minutes order cake tapi berhasil lah jugak

Balik dari rumah mak dia rest sekejap lepas magrib baru celebrate
suka Ayyash dapat cake yang di idam-idamkan
asalkan happy sudah ^_^

Not bad rasanya vanilla sponge cake ada blueberry sedapppp wooo
habis lah diet asyu sob sob sob
nie cake untuk celebrate kat rumah lah

Dah potong cake Ayyash nak kepala captain yang topi ada octopus
ikutkan nak letak semua ahli-ahli octonauts yang lain tapi macam
sempit jek nak sumbat semua dalam satu cake kang tak lawa plak
so nie dah cukup simple ajek

Lukisan dia not bad berhasil menjadi jugak
risau jugak kalau-kalau jadi lain daripada gambar
walau pon bukan 100% sama tapi okey lah 94% sama
janji ada jugak bentuk captain daripada tak ada

Suka sangat Ayyash masa amek cake then nampak captain
senyum ajek terus tak sabar-sabar nak celebrate birthday hehehehe
excited berkali ganda coz agree nak celebrate kat sekolah sekali

Gambar cake kat sekolah aku tak sempat nak snap
sekali lagi permintaan birthday boy nak aku pergi sekolah and celebrate
okey lah darling asyu pergi huhuhu

Celebrate kat sekolah dengan kawan-kawan cuma yang baby punya jek
tak de coz nap time agaknya
smile saja tak sempat nak amek gambar sangat coz busy with Ayyash

Ada budak tu siap suruh aku pegang pinggan coz nak makan cake
tapi tak nak duduk makan berdiri boleh gituk hahahha

Cuma cake kat school ialah ninja turtle
entah macam mana Ayyash bekenan dengan ninja turtle pon tak tahu lah
siap show aku water bottle kawan dia yang pasti water bottle tu gambar
ninja turtle jugak same cartoon dengan water bottle Ayyash

Aku ingat nak post entry nie semalam tapi kemalasan plak
kebetulan hujan lebat plus guruh plus kilat dentam dentum
cabut internet tidur lagik bagus hahahaha

Sangat-sangat scary wooo kilat petir guruh...... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!