♥ Masih Beraya Ke ♥


Adakah anda masih beraya lagi...???
secara jujur aku and family dah tak beraya ke rumah orang lagik hahahha
yang lagik best belom pergi beraya ke rumah mutemah lagik
entah bila nak pergi agaknya....

Sabtu lepas kazen dari singapore datang
si kenit 2 tu dah besar last aku jumpa masa arwah papa meninggal
lepas tu dah tak jumpa lagik lama giler hoccay
well busy teramat sangat

Seriusly raya tahun nie tak ada rasa best pon
nenek dah tak ada lagik then now pakcik jugak dah tak ada lagik
rasa macam dah tak complete family

Betol lah kata-kata yang aku jumpa aritu
kehilangan yang tak akan ditangisi adalah kehilangan berat badan
yang tu saja kehilangan yang kita akan rasa happy 
lain-lain punya kehilangan adalah sangat-sangat sedih

Diam tak diam kita makin menghampiri penghujung syawal
sekejap saja masa berlalu pergi 
nanti diam tak diam bertemu kembali dengan syawal tahun hadapan

Disebabkan tak ramai saudara mara so raya every year tak kecoh
so sangat untung hoccay tak payah pening nak beraya ke mana dulu
every year same routines so memang tak ada istilah lah untuk aku
buat entry raya pertama hingga lah raya habis hahaha

Raya raya nie makan sini makan sana mesti makin bambam kan
grrrr benda paling utama harus di elakkan ialah rumah terbuka
nanti kerja asyik nak makan makan and makan bahaya tu
dah ler minggu pertama raya ketupat lemang rendang

Bulan puasa turun lah sampai 3kg nanti raya naik sampai 10kg
hahahha bahaya gilerss namanya
lepas habis raya semua mula buat sesi berdiet membuang 
lemak-lemak raya :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!