♥ Beauty Container ♥

 

Sudah lama aku nak carik small container seperti ginik untuk put
etude house mask wash off sejak kes aritu sekali bukak berketol ketol
takut perkara sama berulang kembali huhuhu

Ayyash bebel-bebel ajak pergi Mr DIY nak cari sticker macam teacher
dari ari jumaat berjanji nak pergi tapi tak sempat sempat
so tadi lepas magrib pergi sekejap...

Hahaha sesambil Ayyash carik sticker aku pon carik lah benda alah nie
cari punya cari sekali jumpa tapi color blue aiseyman tak puas hati
aku korek korek sekali jumpa pink yeaayyy i like.....
peminat setia pink tatap akan carik pink jugak hoccay...

Harga cuma RM1.30 untuk 2 ketol and ada small spoon untuk korek
sisa macam mask untuk masukkan dalam small container
color transparent kalau salah simpan memang lupa or terbuang la jawabnya

 

Hasil masukkan strawberry yogurt wash off yang dah 2 kali pakai still banyak
tapi selekah lah aku letak tak rata-rata well aku tak reti nak adjust kasi
gempak then amek gambar huhuhu

Ala sekali sekala bukannya selalu tapi nie confirm akan rata lah
lepas nie senang tak payah risau kalau-kalau termasuk angin ker
coz tak larat nak letak tape bebanyak then nanti bila nak pakai lagik
semuanya huru hara

Kat tutup atas Ayyash dah tampal sticker malas plak aku nak snap gambar
hahahha nanti kalau rajin aku snap lah gambar nie musim malas membara

Hahahaha okey lah nak bersihkan muka then nak sleep
esok nak kena bangun awal pagi... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!