♥ Biore Wipes ♥

 

Kadang kala datang sikap malassss nak bersihkan makeup guna remover
dalam hati nak cepat muka bebas dari segala jenis makeup
capai sabun muka cuci-cuci then tidur itu lah yang aku rasa setiap
kali keluar mana-mana satu hari berjalan then balik malam mata gantuk

Ingat nak buy etude house punya every month wipes tapi dalam tu
hanya ada 15 keping sahaja harganya aku tak sure plak coz jarang
aku nampak walhal aku ada lah try search etude house wipes
tapi macam tak banyak jek

Then aku jumpa biore yang travel pack, box and refill
dalam hati berkata-kata nak buy or tak payah yes or no
banyak kali jugak berperang dengan diri nak buy atau tak payah
last-last tadaaaa aku buy jugak huhuhuhu

Ada discount 20% tu yang capai jek kang tak de discount cancel lagik
nak beli walhal aku pon tak sure bila aku akan pakai huhuhu
dalam nie ada 44 wipes so berbulan bulan lamanya baru lah habis
senang kot kalau ada nie rasa malas nak pakai remover makeup
just use biore wipes

Hope best and sangat best so bila habis aku akan maintain beli lagik
hahhaa aku suka packaging dia girly ada patern patern
tapi paling penting harus ler pinkk
now aku ada 2 jenis biore makeup remover cuma purple tu bagus guna
untuk heavy makeup kalau bb cream kureng menyerlah hahaha

Aritu aku attend makeup class then balik aku bersihkan using
biore makeup oil remover hilang and sangattt bersih suker
tapi aku jarang use heavy makeup tu pon tak tahu bila akan habis
menyesal plak beli dulu :p

Lepas nie makin jimat lah eyes and lips remover coz aku asyik use wipes
kalau berjalan angkut dengan box ayooo berat and leceh seyyy
baik angkut isinya saja hahahhaa

Aku rasa kalau macam kes raya aritu siang makeup lain malam makeup lain
nak cuci muka lah nie lah tu lah alahaiii leceh wooo
masa tu dalam kepala fikir nape tak beli wipes kan senang sekali zass jek
lelagi musim membersihkan makeup malasss nak buat haishhh

Dulu aku tak ada pon peningkan kepala makeup remover lah
now saja baru lah tergedik kekonon jadi girly hurmm
ada beza taw basuh gituk dengan normal cuci muka dengan bersihkan makeup
then baru cuci muka secara kasar nampak macam bersih
tapi dalamnya tak pasti bersih or not

Baca review banyak cakap best siap 4.5 dengan 5 star
tapi aku pon tak sure nanti lah aku akan try pakai untuk tengok hasilnya
macam mana maybe aku akan guna just 1 wipes coz tak heavy makeup....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!