♥ Seram: Menyalak Dan Mengilai♥

 

Alahaiii cutenya kamu wahai Dog mujur lah aku tak boleh bela kamu
sumber gambar uncle google ye....

Hari nie nak cerita another kisah seram selepas few weeks
tak ada post any cerita kisah seram bukan apa kemalasan
and malas nak ingat balik :p

Masa kejadian malam dalam kol 12 tengah gituk aku tak tengok
jam so aku just anggarkan masa kejadian jek lah
memang tak de niat pon nak check jam kol berapa

Aku sedang menunggu massage from seseorang katanya kol 12
dia akan chat dengan aku tunggu punya tunggu tak ada pon
sabo jek lah rupanya dia balik kol 2 pagi cisss
aku tahu dia akan baca punya hahahha :p

Tunggu punya tunggu belek-belek phone sambil Ayyash gelisah
merengek-rengek nie mesti ada sapa-sapa balik jalan tak reti
cuci kaki terus naik katil lepas cerita dah habis blah
masuk bilik mereka sendiri...

So aku just peluk rilex kan Ayyash jangan nangis
then suddenly aku dengar suara anjing menyalak campur mengilai
masa tu aku perhatikan betol-betol nie menyalak ke mengilai
rupanya campur mengalak mengilai hampehhhhh

Keseraman dah terasa sangat-sangat haishhh tak boleh jadi nie
baik aku tidur terus daripada menunggu kang kalau dia text jugak
aku reply bila bangun story hal sebenar nasib baik dia tak text
coz pergi mana ntah dia cakap aku lupa balik kol 2 pagi

Aku peluk Ayyash terus tidur hampehhhh
esoknya aku cakap dengan bibik semalam seram dengar anjing
menyalak seakan akan mengilai sekali bibik pon perasan
and dia pon cakap seram jugak hahahhaha

Mum bising cakap tak reti-reti nak baca Fatihah or Kursi
hahahaha bila dah terjadi dah tak terfikir dalam kepala semua tu
yang tahu nak tidur cepat-cepat coz seram sangat

Mujur boleh tidur kalau masa tu tak boleh tidur tak tahu lah
nak cakap apa huhuhu padahal masa Ayyash dah start rengek-rengek
aku dah nak bukak ayat ruqyah sekali hati nie tahan-tahan
tup-tup dengar bunyi gituk haishhhh ngeri

Dengar segala bunyi tak apa janji jangan sibuk menjelma kat
tepi tingkap dah lah aku tidur tepi tingkap kang nak lari mana...
nasib baik cuma malam tu saja dengar esoknya tak ada lagik kacau
kalau kacau gak aku ingat ketuk ajek pakai kuali or periuk
menyebuk mengacau orang nak tidur

Last-last aku story dengan dia miahahhahaha
then dia bising cakap dia tidur sorang nanti ketakutan
still macam dulu ketakutan if cerita any kisah seram
lol so cute....!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!