♥ Cupcake Dress Cake ♥

 

So cute lepas nie mesti ramai akan buat birthday cake macam ginik
hasil daripada gabungan cupcake so terhasil lah seperti ginik aumm 
nie sumber from uncle google yaa...
disebabkan yang nie super duper cute so aku abadikan dalam blog :p

Mungkin lepas nie akan jadi trend kat Malaysia plak
silap ari bulan ada yang use pants and shirt hahaha tak sabar nak tunggu
kalau girl boleh lah kot buat ginik but if boy macam mana
tapi its so cute geram tengok 

Nie kalau ada depan mata confirm sayang nak makan coz too cute
hahaha over sangat :p
kalau aku pandai baking and deco mesti akan akan test buat nie
disebabkan aku tak pandai semua tu so tengok jek lah gambar

Kang kalau aku pandai buat plak sapa nak kerja menghabiskan
every day makan benda yang sama lelama muak jugak
kang stress isi padu dalam rumah asyik kena paksa makan cupcake
tak pepasal nampak or dengar word cupcake ada yang muntah dulu

Tapikan aku geram lah tengok terasa macam hari-hari nak tengok
disebabkan ianya terlalu cute so boleh lah tengok hari-hari

Nak carik small notebook aku nak pergi belajar korean language
belajar dari youtube and google saja just untuk suka-suka
and senang nak watch korean drama or movie yang tak ada subtittle
or senang jugak nak paham isi lagu korea hahaha over.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!