♥ Beraya Berdating ♥

 

Sepatutnya semalam aku post tapi disebabkan kemalasan masih melanda
diri so aku tunda post pada hari nie heheheheh
sabtu lepas beraya sambil berdating dengan family ^_^
buat lah makan sikit-sikit sesambil berselfie kekekeke

Aku kan suka cakap dating dengan family rasanya word tu much better
untuk family lah ehehehe dulu selalu jugak update kat facebook
dating time lah dating dengan dear lover lah 

Pihak tuan rumah buat spagetti dengan buat bbq chicken
pihak tetamu buat mee siam putih dengan cake orange and air green
datang lepas magrib tapi no acara main bunga api hehehehehe

Sis bawak monopod dapat lah selfie dengan bebudak makan sushi
hahahha padahal tak kuasa nak pose selfie banyak sangat
well tahun nie tak beraya sangat lah mood malas sangattt sangattt
just pergi saudara kat Johor jek yang saudara singapore belom lagik

Malas nak menghadap jammed hoccay
lagi plak now dorang dah naik kan harga haishhh 
nak pergi memang boleh cuma malas nak hadap jammed jek
haishh nanti lah bila clear seminggu dua raya baru pergi kot

Kali nie aku tak pakai baju kurung tapi pakai baju lengan panjang black
dengan legging jek kalau pakai baju nie can pakai legging coz cover
and tak de lah nampak over sangat

Masa pergi beraya nie dah use kissful lip tint nanti lah aku buat review
kemalasan nak buat review telah melanda dengan jayanya
tak tahu lah kenapa terlebih makan ketupat agaknya hikhikhik

Now satu family tengah melaksanakan puasa enam di bulan syawal
sesambil bayar hutang sekali sebelom routine back to normal
Insya Allah dapat kot melaksanakan puasa enam untuk tahun nie

Secara jujur lah ehh memang tak rasa pon raya tak rasa langsung
Fad pon cakap dengan aku tak rasa raya langsung tahun nie
memang terasa lah sangat-sangat tv pon tak de cerita raya best
walau pon banyak cerita wayang tahun lepas di play kat tv3 tv2

Bulan syawal nie memang terlalu lalu banyak makan and makan
and makan sampaikan perut cannot masuk lagik makan
selalunya seminggu jek mampu bertahan makan ketupat
but this year 2 ke 3 hari dah tak sanggup nak makan ketupat
cari mee sedap perisa ayam huhuhu.....

Niat nak selfie beraya tak di laksanakan sebab malas and tak biasa
tak boleh langsung nak amek gambar berpose segala bagai
walau pon monopod tu angkut tapi tak gunakan langsung
terasa segan plak nak pose pose selfie kat rumah orang hikhikhik... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!