♥ Because Your Makeup Deserves A Home ♥

 

Pinjam ayat Romana makeup organizer
because your makeup deserves a home
Syukur Alhamdulilah my dream come true
impian aku nak beli makeup cube sejak tahun 2012 akhirnya tercapai
Ya Allah happy sangat rasa macam dah sempurna sangat

Sengaja aku beli 2 my cube senang nak sumbat semua makeup
dan yang paling best boleh sumbat sekali tu hah remover makeup
so tak de lah berselerak sangat kat meja and nak makeup pon senang
tak de alihkan sana alihkan sini huhuhu

Macam biasa theme color pink
Ya Allah suka sangatttt impian aku dah jadi kenyataan
benda yang aku idam-idamkan dah pon menjadi kenyataan
suker sangat sangat sangat sangattttttt

Yang bestnya eyeshadow palette yang besar tu pon boleh masuk
fuhhh so no more lagik kacau sana kacau sini
alih sana and alih sini yipppyyyyyyy

And aku rasa sangat kemas and teratur
aku nie jenis lipstick sikit tapi eyeshadow banyak hahahaha
tetiba rasa macam nak beli lipstick lagik lah :p
hahhaha nanti lah aku nak beli another 1 or 2 lipstick
boring jugak use same lipstick :p

Tetiba rasa nak menambah lagik eyeshadow weee
ehhh etude house ada buy 1 free 1 jommmm beli eyeshadow
penuhkan ruang weeeee
ehhh no lah aku nak beli eyeshadow mac ^_^

Beli 2 cube then dapat free gift yeeeepppyyyy

 

Dapat free gift nie hah tempat letak lipstick bentuk flower
mum cakap nie lagik lawa daripada yang aku beli kat Mr D.I.Y
so aku pilih nie untuk letak kat atas meja so lawaaaaa

Nie sepatutnya untuk lipstick but aku letak lip tint
takut tumpah lelagi tu hah dear girl tu risau wooooo

dalam tu ada lagik few slot untuk put eyeliner or eye pencil
or lip pencil memandangkan eyeliner aku dah sumbat
dalam drawer so aku biarkan jek maybe nanti boleh jumpa
stick wangi-wangi ke boleh put kat situ hehehehehe

Tray skin care dengan perfumes tu aku beli kat daiso
lawa sikit kena dengan theme aku
semuanya aku sumbat dengan alas color pink tu so nice sikit

Alas tu aku use paper tissue color pink beli kat Mr D.I.Y
so nampak lah lawa sikit tu pon pasal aku terbukak
kat youtube then perasan tapi pompuan tu use macam alas
yang sebetolnya lawa weyyy cuma aku use paper tissue jekkk

Simple tapi aku happyyyyy sangat cantikkk sangat bersih
paling penting ianya kemas coz kalau serabut tak bestkan

Impian aku dah jadi kenyataaan
aku beli daripada Romana Makeup Organizer
seperti biasa postage dari KL ke Johor
belom ada time nak naik KL and beli sangat busy
tidur malam dah lena tak perlu berangan nak beli hehehe

Usha dari zaman 2012 sampai lah sekarang 2015 
baru lah dapat beli see berapa lama aku amek masa
bukan sikit tapi lama taw huhuhu
macam biasa kumpul duit lar

Ada jekkk dugaan nak kumpul duit
asyik terbeli benda lain boleh gitukkk...??

Dari tahun lepas aku nak beli konon nak kumpul duit
raya and beli tapi tak terbeli pon coz tak cukup
asyik terlajak beli benda lain hehehehehe

Syukur Alhamdulilah akhirnya dapat jugak beli idaman hati
dah lama asyik usha jekkk but kali nie dah dapat Alhamdulilah
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!