♥ Kasihku Abadi ♥

 

Semalam entah macam mana boleh plak boleh terpergi library
boleh gituk ekkk ayat terpergi wawawawa
ianya sama sekali tidak di rancang and tidak terfikir untuk pergi
gitukkkkkkk

Belek-belek novel terjumpa plak novel kasihku abadi
jap tak de sapa-sapa nak terbitkan cerita nie jadi drama or movie ker
cerita nie sangat besttt tidak seperti novel sekarang more kepada
berangan jekkkk

Memula aku baca novel nie hasil pinjaman dari kawan sekelas masa tu
aku dan kawan berada di tingkatan 2 nama kitaorang sama iaitu Farhana
cuma bezanya tinggi and rendah saja 

Dia yang ceritakan pada aku jalan cerita novel nie
then aku tertarik untuk baca and bestnya dia kasi aku pinjam weeee
bila baca sedih weyyy kahwin dengan lelaki yang tak di cintai
kemudian bahagia tapi kebahagian tak kekal lama bila si lelaki
di dapati sakit HIV akibat pemindahan darah

Aku suka jalan cerita kasihku abadi
sebab dalam cerita nie adalah realiti kehidupan yang sebenarnya
bila dah bahagia di uji dengan ujian demi ujian
and membuatkan fikiran kita boleh jadi matang tak terlalu
berkhayal happy ending

Cerita nie bukannya happy ending seperti novel-novel yang lain
ending cerita nie adalah suaminya meninggal dunia
meninggalkan si isteri bersama anak kembar mereka
sakit yang paling di geruni oleh sesiapa sahaja

Lepas habis jek baca novel nie aku nekad untuk beli
yeee aku beli novel nie and rasanya sekarang ada dalam box
novel-novel terlalu banyak novel aku but sebahagian kazen aku
pinjam entah bila agaknya dapat balik

Bila nampak novel nie terus aku snap gambar
sambil baca skip-skip :p
percaya lah kenangan lama berulang kembali di mata
kenangan zaman sekolah then gian novel hehehehe
now dah kurang sikit coz novel sekarang nie semua
more kepada fantasi bukannya realiti

Kenangan lalu mengusik jiwa ku..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!