♥ Whitening Serum ♥

 

Aritu aku try ampoule vitamin c now aku try whitening serum plak
kalau satu bottle ginik RM15 kalau satu box ada 10 bottle RM100
dah try ampoule then feel macam okey so try lah serum plak
ada banyak jenis serum tapi aku prefer whitening untuk settlekan
scar jerawat T.T

Ada gold serum tapi untuk 25 tahun dan ke atas
memandangkan aku masih 24 tahun belom masuk 25 tahun so tak berani
tak pe aku prefer whitening tak berani nak amek yang gold

First day pakai bila bangun rasa lah kulit macam better
tak de lah terus cerah putih and scar jerawat pon ada lagik
tapi muka nampak bersih lah

Sejak dah pakai ampoule vitamin c aritu tak payah makeup tebal
bb cream pakai sikit jek dah cukup kalau dulu agak tebal aku pakai
fuhhh makin jimat bb cream aku :p

Sangat-sangat sukerrr cuma nanti aku nak beli serum kecikkan pore
tapi bukan sekarang lah tunggu scar jerawat dah hilang then
aku akan kerjakan pore jugak

Serum everyday boleh pakai so satu bottle kecik ginik bergantung lah
sama ada boleh pakai seminggu or beberapa hari
tapi untuk kes muka aku yang tak berapa nak teruk nie pakai sikit
jek dah cukup and aku nak bajetkan boleh pakai sebulan

Harap-harap boleh bertahan lah selama sebulan huhuhu
nak jaga pon senang sikit daripada ampoule vitamin c
coz nie bukak sikit then masukkan dalam fridge janji tutup rapat
and boleh pakai lama

Akak yang jual tu siap tak masukkan dalam fridge biarkan atas
meja tapi bertutup lah bukannya terdedah bukak cap tu

Masa first pakai rasa macam lekit-lekit 
tapi besttt aku pakai malam jek siang tak pakai hehehehe
aku buat turutan macam ginik

Bersihkan muka ---> pakai toner ---> first essence ---> serum
and last sekali aku pakai moisturizer then pap tidurrr
nak tengok hasil sebulan macam mana plakkk
hope makin better ^_^ 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

wah. kita sebaya. ;) kalau 1 botol sebulan boleh tahan, untung sangat dah ni! berbaloi beli. Thanks for sharing this post! ^^ - ieyra

Amoi Farah said...

ieyra h: Tu lah hope boleh tahan sebotol lah... Welcome ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!