♥ Lawanya ♥

 

Terbekenan pasal corak flower dia sangat sangat cute
rasa macam gatai jek tangan nak pergi sasa and buy this
brand nie dah lama ada kat sasa dulu aku hampir jugak nak terbeli
blusher canmake siap buat list harga lagikkk
sekali bukannya beli blusher cuma beli eyeshadow sajooo

Sekali pandang wahhhh cun nya kalau lah dapat beli kan besttt
tapi tak akan beli kot pasal dah cukup lah 6 ketol blusher
dah elok aku susun kasi lawa-lawa kang menambah seketol
susunan jadi tak lawa

Cuma aku bekenan dengan blusher patern girly macam ginik
so cuteee gerammm i....
hahahha walau hakikatnya nak beli boleh cuma tu lah nanti susunan
dah jadi tak berapa nak lawa and teratur hikhikhik
aku blusher kureng sikit lah aku suka yang colour macam tak tonjol
samar-samar gitukkk

Kalau nak taw barang barang makeup canmake sangat cute packaging
walau pon tak semua pink tapi cantik ada corak-corak
kekadang bosan kan barang makeup packaging plain 
Malaysia agak pricey lah kalau pergi japan harga not bad

Actually canmake from tokyo
kira macam nie makeup harga murah and semua golongan boleh beli
see walau pon murah tapi design lawa and hasilnya maybe lawa
aku punya eyeshadow jenis cream so aku agak kureng but color lawa

Search kat youtube ada jek tutorial guna canmake tapi lawa
ke sebab orang tu dah lawa so just touch up gituk then jadi lawa

Anyone yang pernah try okey tak ekkk
walau pon napsu nak beli tapi ku tahan dulu huhuhu
nanti nak merayap pergi sasa lepas tu try hikhikhik
kalau best beli kalau tak best just admire dengan design jekk 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!