♥ Keinginan Hati Ku ♥

 

Bila datang keinginan hati nak punya meja makeup seperti yang lain
haishhh huru hara rasanya berperang dengan perasaan sendiri
sejak teringin terus search cari mana yang okey mana yang tak
then buat perbandingan apa yang nak harapkan dengan tempat kecik
masa amek gambar aku tutup pintu kalau bukak beza gap meja dengan
pintu sangat kecikkkk

Tapi boleh lah kan daripada tak ada langsung hikhikhik

Memula nak buat macam wall shelve tapi lama-lama
seakan-akan nak jatuh jek risau betol aku and bila ku tenung
rasa macam tak seperti makeup table langsung maybe tak de kaki kot
hehehehe tapi aku happy dapat jugak walau pon tak sesempurna
seperti yang lain :p

Ada jek aku ubah sana ubah sini kesudahannya
berat tak boleh nak menampung scary wooo

Jumpa meja berkaki *ada ke meja tak de kaki*
walau pon sebelom beli meja nie aku dok survey
dressing table tapi semua tak bekenan di hati aku
tak tahu kenapa rasa macam hurmmm kecik tapi rega mahal

Mujur aku jumpa meja nie walau pon sekadar meja tulis biasa
tapi ramai yang guna meja computer lah
apa saja asalkan namanya meja aka table :p

Dulu impian nak buat tak menjadi tapi akhirnya menjadi jugak
Alhamdulilah Allah permudahkan untuk mencapai impian aku

Aku pernah berharap makeup aku semuanya pink
so aku fikir maybe tinggal impian jek coz tak mungkin akan
jadi kenyataan semuanya mungkin khayalan aku saja
tapi suddenly aku jumpa etude house then dapat pink

Tu yang aku punya meja makeup dapat semuanya serba pink
aku suker sangat-sangatttt ^_^
impian aku jadi kenyataan weeeeeee

Walaupon kerusi tu orange tapi aku spray color pink
but i need to spray again pink coz dah nampak tak sekata
maybe need sometime lagik untuk spray pink

Yang sedihnyakan aku terjumpa meja yang sama seperti meja
aku nie tapi semuanya color pink Ya Allah sentapnya jantung aku
terus fikir kenapa lahhhhhh dulu aku tak carik kat sini
price pon sama jugak taw tapi tu lah dah beli kan redha jek lah
walau pon tersiat-siat hati ku T.T

 

Aku rasa bila letak seperti nie meja nampak lebih kemas dari before
memandangkan semua palette aku boleh masuk dalam mycube
and remover biore dengan baking powder pon boleh masuk jugak
so nampak sangat-sangat kemas and bersih paling penting
tak nampak berselerak

Beli makeup organizer nie pon kat Mr DIY
not bad price cuma kalau online mahal 
yang best tu boleh lah put benda yang selalu aku pakai so 
semua satu tempat senang sangat nak guna pakai

Wallpaper tahun 2009 hasil theme princess kalau tak silap
aku just bekenan dengan rose design so cute
tapi tak tahu mana silapnya ada tompok black bersihkan pon tak boleh
hampehhhh ingat nak buang and cat tapi sapa lah nak tolong aku cat
plus nak kopek wallpaper bukannya senang hmmmmmmm

Tapi tak apa lah atleast begini pon dah perfect di mata aku

Ohhh ya tertinggal lagi satu
ikut hati nak buat lah lampu yang tepi or keliling mirror
tapi akan daya tak berani nak tebuk dinding lagik
yang aritu tebuk pon dah buruk nampak sangat sedihhhhh

Tak apa lah walau pon use lampu study janji 
senang nak use eyeliner and eyeshadow hikhikhikhik

Aiseyman panjangnya post luahan hati aku
jangan baca weyyyy muntah hijau nanti

Daiso and Mr DIY banyak menolong aku dalam proses
design untuk jadi color pink and look kemas
yeaaayyyy ku pentingkan kemas daripada berselerak
and biasakan diri lepas guna letak balik so tak de lah
berselerakkk ^_^

Pssssttt memandangkan dinding tak boleh cat plus letak wall decal
aku nak change alas meja tu nak carik color black or brown
then put wall decal weeeee tu kerja lagik senang tak susah pon
putih nie susah nak jaga kena sikit sisa-sisa eyeliner dah setompok
hitam frusttt i.....

Black Pink pon cara jugak
ikutkan hati nak Pink Pink tapi takut tak naik plak hmmmmm

P/s: Nanti kalau aku rajin aku carik balik gambar
susunan mana yang paling kemas then buat bandingan
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!