♥ Luahan Dari Hatiku ♥

 

Malam nie tetiba macam nak luahkan perasaan
well hati orang pompuan nie kekadang lain sikit
datang rasa sedih tak tentu pasal rasa sayu jekkk sikit jek meleleh air mata
kekadang datang rasa rinduuu tapi tak tahu kat siapa
yang lebih teruk rasa macam something geletek hati 

Sambil dengar radio tapi tak tahu kenapa semua lagu dangdut adeyy
aku update blog yup dah kol 12 ++ tengah malam
selalu ginik laju jek aku tarik selimut untuk tidur hehehe

Ada sebab kenapa aku malas nak link kan url blog nie kat
mana-mana media social aku terutama yang melibatkan saudara mara
sebaliknya aku lebih suka create another one khas untuk mereka taw
walau pon aku yakin mereka tak bukak hehehehe

Entah kenapa aku rasa macam tak sudi nak share blog nie dengan
sedara mara even kakak aku sendiri tak tahu kewujudannya
ehhh dia taw pasal aku beli design layout tapi aku bagi taw dia
yang aku dah buanggg malas nak suruh dia baca post emo aku

Yess sejak dari kes tu until now post aku more to emo
even aku try untuk happykan diri but cannot lah
walhal aku sayang blog nie rasa macam nak bagi taw satu dunia
kewujudannya penat-penat kumpul duit RM120 untuk buat layout
macam ginik but semudahnya aku bagi taw aku dah lupakann

Lagi pon aku tak mau ada sesiapa yang korek entry lepas
then cot cet pasal isu tu semua malasss weyyy
lelagi kalau mulut yang macam arghhh payah nak cakap
depan kita tunjuk baik belakang kita dok umpat sakit tak hati
baik tak payah taw lah kewujudan blog nie
amek jek lah blog lagik satu lagikkk bagussss

Walau pon susah untuk aku update kedua-duanya tapi tak apa lah
demi untuk protect blog nie baik buat gitukkk

Aku akui bila dah terjadi ginik aku nak jekkk deleted blog nie
tapi fikirkan design blog nie buatkan aku fikir beribu ribu kali
so aku biarkan just update tapi bukannya gembira

Senang cerita gembira dalam tangisan
hanya orang yang dah alami saja taw bagaimana rasanya
seksaa yess sangattt seksaaa
hanya Allah saja yang taw bagaimana perit bagaimana seksanya

Diri aku bukannya seperti dulu lagik
kalau dulu walau berbagai dugaan aku rasa macam kuat jek
untuk hadapi tapi kini aku rasa macam diri aku tak kuat
kalau dulu aku rasa diri aku seorang yang always happy
update blog pon more kepada happy kepada suker riang
but now more kepada kesedihan

Walau aku cuba buanggg rasa sedih tapi cannot lah
ianya tetap akan ada tapi sekarang aku berjaya control
cuma pendam sendiri jek lah.....
tak akan ada siapa yang faham dan mengerti hati aku

Kekadang aku fikir kenapa semua nie terjadi
agaknya kalau semua nie tak terjadi mesti lagik best
tapi aku yakin ada sebab kenapa Allah jadikan begini
mungkin teguran dari Allah atas kekhilafan aku or yang lain
entah lahhhh mungkin iya mungkin aku sendiri tak ada jawapan

Duhai blog aku taw waktu beginik aku sepatutnya tidur
tapi aku dok update blog dengan ayat kekonon luahan dari hati
hurmmmmm.....................................................

Sebenarnya aku taw tak elok tipu sis kononnya blog nie dah buang
tapi malas lah terlalu banyak luahan hati dalam nie segan plak
dia baca T.T
just baca yang another one jek lah yang tu normal tak gedik
yang nie terlalu gedikkkk :p

Aku tak segan kalau orang lain baca coz tak de gambar muka
cuma aku segan kalau sedara mara apatah lagik kakak ku sendiri
yang baca terlalu gedikkk and over *bagi diri aku lah*

Well dah penat nak layan perasaan 
aku harap nie last post emo beginikkk and lepas nie more
kepada post bunga bunga and happy saja

Rasa macam nak tutup jek radio lagu dangdut grrr
aku rasa aku allergic dengan lagu dangdut lahhhh
benci dengar.....

Kalau terjumpa tu nasib lerrr
but aku purak-purak buat tak tahu jekkk lah huhuhu
but jangan terjumpa sudah lah or terkantoi kikikiki 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!