♥ Pedophile ♥


Tahukah anda apa itu pedophile..??
kalau tak berapa nak tahu pedophile bermaksud
click sini untuk mengetahui lebih mendalam

aku segan nak explain lebih lebih

Benda nie boleh terjadi di sekeliling kita
kekadang kita sendiri tak sangka seseorang tu
boleh jadi macam gituk

Aku sendiri pernah kena pengalaman paling ngeri
sampaikan nak jawab exam mengigil gigil okey
kebetulan masa tu aku exam SPM...!!

Ceritanya ginik..
aku dengan Fad nak keluar cari makan ingat nak buy bread
kantin kan tutup so pergi lah cari apa-apa untuk isi
perut sementara nak menunggu next paper
kebetulan masa tu exam sastera subjeck favorite okey

Masa on the way berjalan kaki menuju ke kedai bread
kena seberang jalan dulu kawasan tu baru nak di bangunkan
semak samun masih banyak

Aku masih ingat cikgu Wahidah pesan pada aku and geng
kalau jalan jangan sorang-sorang biar ramai-ramai
dah banyak kes budak kena ganggu dengan lelaki yang
sakit mentel merujuk kepada pedophile

Back to story masa tu ramai okey student berjalan
ada yang pergi ada yang balik waktu kejadian tengah hari
so jalan sambil cit chat seperti waktu itu kami yang punya

Suddenly lelaki cina naik kereta wish kalau tak silap aku
tanya kitaorang kat mana klinik fatimah
so dengan lurus bendulnya aku and fad tunjukkan lah jalan
lepas dah explain bagai suddenly dia tanya dia kena sakit apa
aku pon cakap tak tahu lah berkali-kali dia tanya
sampaikan aku dapat detect apa yang dia tunjuk

Tahukah kalian itu adalah arghhhhhh benci betol nak type
sesuatu yang sulit untuk kaum lelaki paham-paham sendiri yer
aku segan nak explain and tak reti nak story

Dengan langkah seribu larik lah sekali baru aku perasan
Fad tertinggal terus aku tarik Fad untuk lari
lepas tu group belakang kena jugak makk aii muntah hijau aku
mual terus tekak aku hampehhhh

Sampaikan nak makan bread pon tak boleh makan loya tekak aku
minum air pon macam nak muntah yang peliknya bebudak lain
rilex jek but why aku yang muntah masing-masing dok story
pasal tu dengan senang lenang hampehhhhh

Mengigil kaki nak jawab exam berterabur semua apa yang aku ingat
soalan senang pon aku tak boleh nak jawab takut sangat weyyy
sejak tu aku macam phobia tengok lelaki cina yang macam separuh
umur rasa macam takut and nak muntah

Sebelom kes nie terjadi
bebudak kelas aku pernah kena
kitaorang class tingkat 4 menghadap macam semak samun lah
satu hari tu cikgu tak masuk class bebudak huha huha
sekali sorang nie menjerit masing-masing kepoh
kecuali aku malas lah nak tengok

Then mereka cakap lelaki tunjuk dia punya tu kat bebudak
berkali-kali terjadi sampaikan ketua class mengadu
dengan ustazah and jadi kes kat sekolah
guru displin aku selalu sport check tanya asyik class
kitaorang jek dia jenguk takut kes tu terjadi lagik

Maybe pihak sekolah buat report polis kot
after cikgu dah always check lelaki giler tu stop
buat kerja bodoh tu

Jangan main-main depan orang ramai pon dia boleh buat
jadi mangsa pelajar pompuan kena spesis aku muntah hijau
geli weyyyy

Lagi lah aku baca kes someone nie upkan pasal bebudak
pompuan baru naik then pakai bikini segala bagai then
si giler pedophile nie seakan akan dapat peluang
buat kerja macam tu

Kita as yang boleh fikir nie masih boleh menyelamatkan diri
dengan lari sekuat hati but bebudak yang boleh boleh fikir
macam mana mereka nak melawan takut seyyy

Berhati-hati

Sampai sekarang aku takut kalau jumpa dengan orang
yang ada penyakit pedophile
moga kita semua di jauhkan daripada terjumpa or
berjumpa dengan orang yang berpenyakit pedophile 



Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!