♥ Hello Kitty Wall Decals ♥

 

Hello Kitty i love hello kitty boleh dikatakan aku nie hello kitty lover
walau aku tak zahirkan kegilaan aku pada hello kitty pada blog
tapi aku melepaskan kegilaan aku pada hello kitty pada meja makeup

Dah lama aku usha wall decals actually memula ingat nak cat bilik
then paste wall decals memandangkan tak ada masa and paling penting
is tak de orang yang boleh menolong aku untuk cat bilik so
aku tukar impian...

Aku paste wall decals pada meja makeup aku weee
buang flower flower punya alas then put hello kitty wall decals
beli kat tesco tebrau rega yang panjang tu RM25 3 ketol hello kitty
then yang ribbons tu RM5

Cari alas black tak jumpa so malas nak carik guna jek lah meja
without alas just beli plastic seakan-akan sampul buku
ingat nak beli alas meja yang betol-betol keras and tebal tapi
bajet tak mengizinkan aku untuk berbuat demikian sob sob sob

Dengan bajet yang super ciput kita buat apa yang mampu
by the way yang kiri tu hidung hello kitty cacat coz aku tampal sendiri
bukannya use alas yang untuk tampal biasa lah ganas sangat
tanggalkan sampai tertinggal hikhikhik

Memula rasa ehh susahnya 
yes susah pasal tampal bukannya use alas
kalau guna alas senang giler weyyyyyy
rasa macam nak buat jek lagik :p

Tepi meja koyak sikit pasal tarik alas sob sob sob
hurmmmm apa boleh buat redha jek lah
nak or tak kena jugak guna kan tak kan lah nak tukar plak
cacat sikit jekkk

So nie lah hasilnya






 ♥ 
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥

 

Tadaaa sengaja aku post besar-besar untuk di jadikan as kenangan :p
kalau perasan hidung hello kitty kiri tu senget taw kuikuikui
yang lain tak senget pon tak pe lah hasil kretip gitukk sengaja sengetkan
weeee suker suker sangatttt

Padahal semalam baru post pasal idaman hati 
tup-tup hari nie post pasal hello kitty wall decals plak kuikuikui

Aku ingat nanti nak kumpul duit then beli wall decals bentuk flower
masa beli wall decals nie aku dah perasan tinggal kita design jek
kalau boleh nak cover lah yang banyak putih-putih so tak de lah
nampak macam kosong sangat kan

Yang paling best Ayyash kata wahhh cantiknya
kembang weyy bila di puji ^_^

Ribbon kiri tu kekonon nak cover hasil kecacatan akibat terganas
mana kopek alas meja kihkihkih
then aku use alas guna plastic biasa tapi okey lah not bad
paling penting nampak bersih and kemas
senang nak lap kalau kotor 

Ingat nanti nak beli washi tape kat Mr DIY kekonon
untuk jadikan macam border lah
nanti lah dah settle beli flower-flower akan ku beli itu
saja nak mencantikan meja makeup

By the way tu gambar dari atas and sisi
so not bad lah hasilnya and nampak kemas tak serabut
lepas nie amek gambar hello kitty pon join pose hehehehe.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!