♥ Kracie Burger ♥

 

Hari nie dating day weee lama tak keluar dating with family so 
today ada time keluar lah dating sekejap
lepas pergi makan nasi briyani kasim zasss terus pergi jusco permas jaya
untuk beli benda alah nie hah si kracie burger

Kalau nak taw dah lama aku and Ayyash dok tengok kat youtube
so impian Ayyash dah jadi kenyataan coz taraaa dapat beli

Taw pasal si kracie nie pon daripada Umairah
beberapa hari yang lepas umairah upload gambar kat instagram
so aku ingat maybe dia beli dah lama kat KL or beli online
then tadi umairah bukak story aku tanya lah kat mana
hehehehe bila dah taw apa lagik jommm ler pergi

Ada 2 jenis burger dengan donut aka cake
tapi sayangnya donut dah habis tinggal burger jek
umairah kata donut senang tak payah masak 
cuma nie hah burger asyik kena duduk dekat oven jek huhuhu

Memandangkan tinggal 2 ketol so aku ask Ayyash
amek jek lah kedua-dua kang tak ada masa nak ke sana lagik
semua dah busy kan

Aku rasa kat jusco tebrau pon ada jual lah
nanti one day nak pergi check mana taw ada yang lagik best
nak yang bento coz bento punya so cuteeeee hehehhe
kat bahagian row makanan japan and korea tapi kena carik
properly lah kalau tak memang tak jumpa macam tersorok sikit

So taraaa hasilnya...

 

Sedihnya hasilnya tak secantik macam dalam gambar or yang orang buat
tapi it's okey coz fun okey buat nie
aku suka bau fries macam sedapppp sangattt tapi tak boleh makan lah
tak ada halal just buat main-main gituk boleh lah

Air coke pon macam real taw bestttt
nie kira percubaan pertama lah so maybe next box lawa sikit kot
daripada nie hehehhe

Fun walau pon harganya not fun......!!!!
RM13.90 untuk sekotak tapi tak boleh makan sama sekali
sekadar cium bau saja and rasa tekan using finger huhuhu
kalau lah aku pandai mencipta then aku nak buat ginik
tapi yang halal so umat islam yang lain boleh makan ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!