♥ Ya Allah Sakitnya Hati ♥


Semalam aku dah dapat benda yang aku order actually aku order
2 ketol so semalam cuma dapat seketol jekkkk then aku tanya lah
abg lori yang hantar then dia suruh aku call skynet

Okey fine aku call lah pagi nie so dia suruh cakap dengan sapa
ntah so aku pon tanya lah nak taw status barang tu kat mana
so dia cakap dah sampai johor mungkin esok atau lusa hantar
lepas tu aku tanya kenapa aku dapat satu semalam

Then dia mintak track number yang aku dah dapat so aku bagi
lah yang atas kotak tulis then dia cakap ohh tu barang aku
aku masih sabar cakap aku order 2 box yang sampai cuma
satu box lepas tu dia kata number tu tak ada dalam track
so kotak yang aku order dah sampai

Ya Allah punya lah tak paham lepas tu aku explain kasi
track kedua-dua number lepas tu cakap nak call tapi
sampai sekarang tak call geram tak..??

Aku tak tahu status barang aku tu macam mana
sampai hari nie or something problem...!!!
aku call akak seller tu then hope dapat settle and barang
pon aku akan dapat HARI INI

Sis balik aku cerita then sis cakap kalau barang dah
sampai means dah tak de lagi number track
Ya Allah sakitnya hati aku...!!!

Macam mana aku nak buat sekarang tunggu call tak de call
bila check kat website kata ada problem..
aku tanya kenapa tak dapat kedua-duanya sekali tup-tup
si pompuan tu cakap aku dah dapat barang weyyy aku order
2 bukannya 1 kenapa lahhh payah sangat nak paham

Doakan lah ehh semuanya settle
macam nak nangis dah nie.... T.T

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!