♥ EH Haul + Ribbon Brush ♥

 

Monday lepas aku merayap pergi city square
memandangkan etude house buat promo buy 1 free 1 until end february
so better check duit berapa yang ada untuk pergi beli lol ayat poyo
actually dah ada niat nak beli sabun cuci muka 
kebetulan kan ada buy 1 free 1 so 1 for me and another 1 for mum

Niat sebenar nak beli sabun cuci muka tapi kan ada jek menyimpang
bila google carik benda lain terjumpa benda lain then terminat
and nak beli boleh gitukkk...???

Yaa itu lah aku ada saja nak beli kat etude house walau aku cakap nie last
but cannot lah ada jekkkk rasa nak beli :p

 

Dah lama usha ribbon brush tapi kurang pasti nak gunakan macam mana
sampai lah tengok tutorial makeup ke apa ntah kat youtube
then ada yang ajar macam mana nak guna brush nie terus pasang niat
nanti nak beli....

Then taraaa Alhamdulilah dapat jugak beli
ingat nak beli brush nie dengan bronzer etude house sekali no stock
yang ada cuma v slim RM92++ and new arrivel no buy 1 free 1
lepas tu ahhh malasss lah beli benda lain jek lah

Aku amek eyeliner proof 10 auto pencil
saja buat stock eyeliner banyak-banyak padahal aritu nak beli
but tak de stock hampehhhhh sehampehhhh hampehhhhnyaaa

Nanti ingat nak try usha kat sasa cari brounzer
beli pon untuk suka-suka tak de lah buat betol-betol
macam orang lain just untuk suka-suka saja weeeee

Cute kan ada color pink lagikkk tapi nanti bila dah pakai bronzer
pink change ke brown waaaaa so sad dah lah aku nie jenis
malasssss nak basuhhh brushhhh sangattt malasss T.T 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Whoa thanks for this entry! Baru tahu dekat Etude House ada shading brush ni. May I know how much you paid for it? :D

Amoi Farah said...

ieyra h: RM39.90 ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!