♥ Beauty Drama Sweet 20s ♥

 

Every friday mesti aku tunggu insiteTV upload drama pendek cerita
beauty drama sweet 20s
dalam cerita nie more like kisah cinta tapi setiap episod
akan di ajar cara makeup style korean

Nie hero kangwoo dalam cerita nie sangat-sangat romantic
tapi heroin dia selalu carik gaduh and mintak putus 
dah putus pon huhuhu meh i jek amek ex boyfriend u yoohna

Aku terjatuh cinta packaging innisfree so simple but elegant
tapi ianya semua putih no pink sob sob sob
i wish kalau lah semuanya pink kan best....

Kat Malaysia ada satu innisfree tu pon kat KL
tunggu jugak kalau-kalau bukak kat Johor tapi nampaknya
aku kena kecewa jek lah coz tak akan bukak kot
holika-holika pon tak bukak kat johor tapi penang, kl ada
acaner tu...???

Dalam short drama nie aku palinggg suka part makeup
memang akan tunggu part tu jek hehehehehe
aku suka style dia susun atur makeup lawa sangatttt
and sempoi gilerrrrr

Color eyeshadow pon just basic jek
tak de colourfull but okey lah untuk daily makeup
haishh kalau lah aku boleh buat macam gituk kan best

Baca comment ramai yang kata nie adalah iklan innisfree
memang pon dalam short drama makeup skin care brush
semua brand innisfree tapi bestttt

Nasib baik ada english subtittles
kalau tak merana aku tengok coz tak paham :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!