♥ Vlogz Sendiri ♥


Aku teringin nak buat vlogz
sekadar untuk saja-saja jadikan as kenangan maybe
kekadang ada benda bila kita record then kita akan boleh
tengok bila-bila masa saja paling penting dapat dengar suara
more kepada kenangan lah

Buat masa seketika nie aku nak kumpul duit untuk beli
camera more to compact camera lah kan boleh record
memandangkan canon ixus aku kena curi dulu so
until now belom ada penganti sob sob sob sob

Nikon j1 ada tapi besar sangat lah then nak tukar lens lagik
sangat malas aku perlukan something yang small
tapi super power means 2 in 1
boleh amek gambar and boleh buat video hehehehe

Lagi pon aku tak pandai nak edit video
maybe boleh snap satu scene then ke satu scene
lagi pon kan boleh cantum-cantumkan jadi satu
hah nanti nak kena belajar kaw-kaw dulu then baru ler
boleh buat effect macam orang lain hikhikhik

Just perlukan idea and perlukan belajar edit video

Saja gedik nak try buat vlogz plak
and lagi pon aku suka tengok vlogz si bubzvlogz
best anak dia cute giler weyyy and few vlogz pon
aku suka jugak but si bubz nie every day aku always
check kot-kot ada video baru ker....!!!!

Maybe kalau jadi buat pon aku lebih kepada jadikan as
malay vlogz lagi pon tak akan ada sesiapa pon watch 
sejak dah try keek jadikan as vlogz terasa macam best seyy
keek just 0:38 second jekkk

Aku nak kena buat set sampai berapa minit
kalau boleh memang tak nak panjang panjang
just pendek tapi berisi daripada panjang meleret

Cuma tu lar bab edit put word semuanya aku tak pandai
aiseyman sapa nak ajar aku der....
aku just guna yang sedia ada kat laptop iaitu window maker
dah tu jek yang sedia ada then nak use apa lagik

Walau pon ramai yang kata ala senang jek lah guna
bukannya susah mana tapi untuk aku yang zero
tak tahu langsung macam mana nak guna
window maker sedih kan huhuhu

Maybe youtube boleh ajar aku kot
tak pe try and error mesti lama-lama akan pandai jugak hikhikhik
or maybe masuk class belajar edit video....

Try and error sampai berjaya... 


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!