♥ Kisah Instagram ♥

 

Aku suka layout instagram yang dedulu punya rasa macam simple jek
and aku tak suka profile picture bulat kalau sqaure aku suker
macam cute jekk

Now banyak yang di tukar and di tambah
user pon makin banyak jugak kan
dedulu download register lepas tu menyampah coz gambar
tak full just kena adjust lepas tu deleted balik hehehehe

Tak ingat dah my first username kat instagram
sekarang nie more kepada peniagaan jek
lepas tu nak carik gambar lain tapi penuh dengan jual barang

Yang nak lagik best type #baju yang keluar nanti seluar lah
kasut lah tudung lah yang paling hampeh testimoni
period tak keluar so sekali keluar berketol-ketol so jijik seyy

Belom lagik type malaysia tapi penuh iklan indonesia
hahahaha macam mana tu...

Kekadang bosan betol nak mencari benda benda penting
dulu bila search jek best semua keluar gambar yang sama
dengan hashtag cuma sekarang nie hurmmm

Some peniaga online nie tak faham bahasa
dah cakap jangan iklan tapi tetap jugak iklan
ayat paling pemes is visit my ig derrr

Aku tak kisah weyy nak follow ke aper
tapi cuma tu lah agak-agak lah penggunaan hashtag
kekadang guna hashtag yang tak ada kena mengena dengan gambar
sakit kan hati kita cari baju tapi keluar gambar kasut seluar
jangan akan datang keluar gambar bra sudah lerrr

Kenapa tak nak memudahkan orang lain
contoh hashtag baju so keluar semua jenis baju
kasut then keluar kasut begitu jugak yang lain-lain
nie tak de dah bercampur aduk

Tu belom lagik iklan yang merapu-rapu sabo jek lah
yang paling geram type plus size tapi yang baju normal size
pon selit sekali sengal tak aku punya berhangin rasa
macam nak debik-debik jek kat seller suruh belajar
tengok apa yang di jual tu sama ke dengan hashtag

Nonsense seyyyy......

Tetiba rindu zaman dedulu punya instagram
masa tu belom penuh iklan syok jek....

Nie sekadar luahan hati aku saja
bukannya nak cerca semua peniaga online
aku paham mereka cari rezeki sama macam aku jugak
cuma aku kureng suka part salah guna hashtag jek
menyusahkan pengguna lain untuk mencari barang

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!