♥ Happy Birthday To Me ♥

 

Syukur Alhamdulilah dah 25 tahun aku hidup di atas muka bumi Allah
terima kasih pada daddy and mum yang menjaga aku dari aku
lahir hingga lah sekarang
maaf di atas semua kesilapan & dosa-dosa yang aku lakukan
pada daddy & mum T.T

Macam tak percaya aku dah masuk 25 tahun sekejap jek kan
and dengan bangganya aku masih memegang status single
weeee....
orang lain dah kahwin beranak pinak :p

Terasa macam mimpi plak ehh betol ke dah 25 tahun nie
sekejap jek masa berjalan and aku menghampiri ke umur 
yang orang kata agak matang tapi ntah aku tak rasa pon
diri aku matang masih macam budak-budak lagik adalah
and feel masih takut dengan dunia luar...

Jangan di persoalkan persoalan kahwin
tu soalan yang sungguh maut...
coz aku tak ada jawapan yang hendak diberikan
no boyfriend then macam mana nak kahwin :p

Chill and happy-happykan diri....

♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬
♩ ♪ ♫ ♬ Happy Birthday To Me ♩ ♪ ♫ ♬

Kesian wish birthday pada diri sendiri...T.T
kesian nyanyi lagu birthday pada diri sendiri T.T
kesian...kesian...kesian...kesian...

Happy Birthday To Me         

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!