♥ DIY Mini Trash ♥

 

Setiap kali lepas pakai toner punya lah malas nak buang
coz sometime tong sampah aku tak ada space
aku sumbat plastic makanan macam mamee dalam tu
huhuhu lepas tu mula fikir kan best buat small tong sampah
untuk letak kat meja makeup

Mulakan misi mencari pergi Mr DIY alamakk besar-besar sett
dah lah ruang meja just kecikk jek semua benda nak kena limited
haishhh stress i rasa macam nak jek beli meja besar
tapi cannot lah coz tak ada space :p

So aku try search kat pinterest then nampak few idea
paling aku tertarik ialah tin susu cun jimat bajet aku
guna apa yang ada jek

Tunggu susu habis bila clear jek aku amek
bersihkan paling penting kena make sure keliling tin
tak ada yang tajam mujur tin susu nie tak ada yang tajam
bersihkan, buang apa tu namanya hah label keringkan

Memandangkan aritu pergi Mr DIY ingat nak carik
something lah untuk cover tin nak cat malas plak
spray dah berapa RM and cannot use watercolor
kena use paint apa ntah tu kat popular ada jual
cari punya cari tak ada frust betol lah

Nasib baik ada extra balance aku buat alas meja dulu
so just use tu balut semua part luar and dalam
tak risau kot-kot bekas toner kat kapas menyebabkan
tin menjadi karat 

So terhasil lah mini tong sampah aku
nasib baik adjust sana adjust sini cukup perfect untuk letak
ruang sangat limited so paham-paham jek lah


Kalau lah ada space besar nak jek beli meja kat ikea
with drawer so best sikit :p
berangan jek lah T.T
tapi aku bersyukur ada daripada tak ada... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

Awh super cute picture! <3

Love always,
www.loyaltofashion.com

Amoi Farah said...

Nathaly: Thank u dear

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!