♥ Bertudung ♥


Semalam pergi hospital tengok baby hero aku pakai tudung
hari jumaat mulia baby hero nak keluar
so mum cakap pakai lah tudung 

Memandangkan dah berkali-kali aku try selfie dengan
tudung so agak senang lah untuk aku pakai :p

Mum cakap dah tahu cara pakai tudung masih tak nak pakai
hikhikhik padahal kalau nak pakai dah boleh 
memang wajib pon pakai tapi itu ler aduhaiii
asyik susah nak pakai lah

Lepas sekali pakai pergi hospital terasa macam best
jugak ehh pakai and paling penting rasa selesa

Tadi saja gedik cari tutorial tudung lah
carik orang jual tudung lah tak sure kenapa

Hati aku dah banyak kali terdetik nak pakai tudung
tapi tak taw kenapa macam nak pakai tak nak pakai
so aku tunggu hati aku betol-betol nak pakai
kalau boleh tak nak lah on off pakai tudung
but satu hari nanti akan aku pakai tudung

Nekad aku ialah bila dah kurus then aku nak pakai
until now masih belom kurus so sabar dulu lah
actually nak pakai tapi itu lah hope one day aku pakai

Ingat raya nie saja gatal nak beli satu tudung then pakai
sebagai saja langkah permulaan
kalau panjang umur lah huhuhu

Niat dah ada cuma tak taw bila aku nak buat
hope soon aku akan pakai tudung

Aritu ingat time birthday aku nak start pakai tudung
but still tersasar daripada pencapaian tak apa
akan aku cuba lagi dan lagi sampai berjaya...

p/s: Semalam asyik teringat baby hero muka dia terbayang bayang
mujur ada gambar boleh lah lepas kan rindu
semalam lepas solat jumaat baby hero selamat dikebumikan  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!