♥ Kak Sheila ♥

 

Aku kenal dengan kak Sheila dah lama sejak zaman 2004 gituk
bagaimana aku kenal or what tak perlu lah aku share huhuhu
but nak share yang lain punya story :p

Masa tu umur ku 14 tahun kecik lagik sebab tu kak sheila cakap
" Dah besar dah awak sekarang" huhuhuhu
makin membesar dari dulu kak sheila jumpa 

Sepanjang perkenalan hanya sms or call tak pernah jumpa
rezeki cuma sekali jek jumpa masa tu umur aku 18 or 19
tak pon rasanya macam 17 kot 
hanya sekali jumpa lunch bersama-sama pertama and terakhir
selepas tu tak pernah jumpa lagi

Kak sheila tak panggil aku farah or nama yang family panggil
but dia call aku amoi dari dulu kenal sampai lah sekarang
aku masih simpan birthday card yang kak sheila kasi huhuhu
and palinggggg berharga kak sheila dengan my dear pernah
kongsi duit belikan aku present handphone taw
sayangnya handphone tu hilang T.T sedihhh wooooo

Aku dah lama simpan no dia tapi tak berani nak whatsapp
takut-takut dia lupakan aku ker or tak reply ker
setiap kali aku tukar number phone number dia tak pernah aku
buang or hilangkan sentiasa aku simpan

Now kak sheila dah pon kahwin
ingat dulu dia akan kahwin dengan my dear but
kak sheila kata hanya sekadar kawan huhuhu
aku suka kak sheila cara dia by the way kak sheila lawa sangat taw
haishhh untung husband dia...

Sekian lama tak jumpa hanya ada gambar kat whatsapp saja
muka aku kata kak sheila aku cantik waaa kembang rasanya

Aku berharap sangat dapat jumpa dengan kak sheila lagik
terlalu banyak yang ingin aku ceritakan padanya
rindunya nak jumpa kak sheila lagik hehehehe

Until now kak sheila masih panggil aku amoi
and tak sangka dia masih ingat aku lagik.....
aku selalu ingat pada dia....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!