♥ New Camera ♥

 

Alhamdulilah berjaya jugak aku beli compact camera
okey lah walau pon tak sama macam canon ixus
aku sayang giler dengan camera tu tapi nak buat macam mana
bukan rezeki aku...sob sob sob

Sama seperti yang lalu color black...
yang ada cuma silver dengan black so pilih jek lah black
selalu taw macam gituk mesti tak ada color pink benci arrrr

Untuk permulaan aku akan use this camera
hasilnya maybe tak sesama seperti yang high brand punya
ala setakat untuk suka-suka jek apa salahnya
price pon tak de lah mahal sangat just okey lah
below rm300 syok right...???

Kecik pon kecik senang masukkan dalam pocket seluar
aku malas nak hangkut bag ke hulu ke hilir semuanya
sumbat dalam pocket seluar rasa macam selamat gitukk :p

Aku dah try use iphone video tapi suara slow
and leceh lah nak transfer so aku lebih suka buat
iphone for my phone and compact camera for my vlog
or boleh amek gambar save battery iphone ku :p

Nak jek ku letak nama as blackiey :p
amek ayat si Ayyash wawawawa

Yang aku bekenan tak ada so frusttt
kat giant pon macam tak banyak sangat compact camera
and kat jusco jugak best macam-macam ada and kat angsana
memandangkan super busy so beli jek lah apa yang ada

Free 8gb tapi aku upgrade ke 16gb hehehhehe
lepas tu sengaja beli screen protector untuk camera
jaga lah elok-elok dah tu jek yang ada
nikon j1 tu just simpan jek lah....banyak kenangan dengan dia...

So my dream come true
dah dapat apa yang di idam-idamkan
camera for my vlogz.... yeaaayyyyyy 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!