♥ My Birthday Activity ♥

 

My Birthday Cake
lepas balik daripada bermain kat park tup-tup ada cake
ingat tak ada cake hehehe thank you mum daddy
and yang tukang beli pak tam dengan sis ^_^

 

Pukul berapa entah abg jan call tanya nak pergi angry bird park tak
belom pernah jejak so meh ler kita pergi
kekonon jalan-jalan semperna my birthday lah hahaha over tak

Now kepenatan coz main lompat-lompat
syokkk wooo main lompat-lompat tapi yang tak tahan badan kaki sakit
coz asyik jatuh jek T.T

Untuk hari cuti ada 3 section
bila cukup time kena halau keluar lepas sejam masuk balik
and tak banyak sangat pon games
dari mula sampai balik asyik main part lompat-lompat jek
bestttttt

Pakcik botak siap dengki lagik
lompat kuat-kuat dah terbongkang aku jatuh hampehhh
siap suruh lawan lagik cetttt sodahhh lahhhh

Masa rest sejam tu jalan-jalan kejap kat komtar
singgah sephora perghhh tempat kebahagian tu and victoria secret
yang penting aku dah taw price palette MAC RM450
adeyyy lepas GST tak taw berapa plak naik harga
sempat beli roti duduk rilex kejap makan roti kat auntie anne

Settle main kat park dah kol 8 lebih gituk
masing-masing perut dah lapar so kita pergi lah makan kat

 

Kita makan kat FatBurger
yang kelakarnya aku tertukar burger dengan abg jan
sepatutnya aku punya ayam apa ntah sekali
makan tengok ada egg dengan bacon dah tinggal sikit
baru aku perasan ehh apesal lain dengan sis
sah ler tertukar burger wawawa

Not bad cuma agak pricey sikit
3 burger jek dah RM90++ nasib baik dapat free milk shake
so ku pilih oreo & cookies cream sedappp sangatttt

Uwaaa kaki ku dah sakit....T.T
and sangat-sangat penat but fun ^_^ 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!