♥ Nature Republic Aloe Vera ♥

 

Nature Republic pemes dengan aloe vera nie kan kan kan
dah lama nak beli tapi asyik tak beli pon
didi cakap skin care daripada aloe vera bagus untuk jerawat
aritu aku dok bebel dengan dia kata jerawat banyak huhuhu
aku panggil nie gemok pendek :p

Ahad lepas saja lah gatai nak try produk skin care 
kawan yang selalu aku beli handphone dengan dia jual
boleh tahan ramai beli feedback pon not bad
so try jek lah kan mana taw bagus

Pakai sampai 4 hari dah tak boleh nak menahan
nanti lah ehhh aku buat new entry pasal kes nie

Aku rasa macam teruk tapi dah tak tahu nak buat apa
so aku teringat aloe vera nature republic ramai kata bagus
okey lepas solat jumaat semalam terus pergi city square
kat johor cuma tu hah kat city square jek ada

Price RM32.90 okey lah masa tu ada promotion
buy 2 free 1, memandangkan aku nak try tak berani nak
amek banyak-banyak

Semalam petang sampai ler hari nie kering jek letak lagik
baru-baru pakai menyengat jugak kulit tapi lepas tu sejuk balik

Alhamdulilah kulit mengelupas, kering sangat-sangat
beransur-ansur hilang
macam tadi muka rasa gatal then tak garu lah just
gosok-gosok sekali ehh terkeluar kulit mengelupas
then pakai lepas tu bersihkan lagik Alhamdulilah rasa lah
perubahan

Tapi tak semua hilang masih ada lagik but kena slow slow lah
part kasar dah rasa macam lembut
and tak rasa kering lagik Alhamdulilah

Permulaan aku just pakai untuk kat muka sahaja
pasal kulit mengelupas lepas tu kering sangat-sangat
so sangat tak selesa dalam hati apa nak buat nie
risau sangat-sangat risau....

Setakat nie Alhamdulilah dah okey
hope esok or lusa lagik better lah
aloe vera kan bagus untuk kulit kering dan mengelupas

So nanti lepas dah try yang lain-lain aku nak buat review plak
nie sekadar luahan biasa saja huhuhu..... 

Bye(>‿♥)

4 Serius Talk:

ieyra h. said...

Teringin nak beli ni.. tapi 300ml tu terlalu banyak! Hehe. Takut tak sesuai dengan kulit >_< Selalu baca reviews where they use this as makeup base. :D

Amoi Farah said...

ieyra h: Kita masa nie nekad beli pasal muka dah macam kertas pasir kasar sob sob sob ramai jugak guna base makeup nanti bila muka dah okey ingat nak try blend aloe vera dengan bb cream or foundation

Julie Mc Queen: Hai dear done follow u ^_^

Sara said...

Your blog is lovely =)

I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

http://mypetitecorner.blogspot.com

Amoi Farah said...

Sara: Done follow u ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!