♥ EH Eyeshadow Raya ♥

 

Lagi 2 hari kita dah nak raya kan
so hari nie aku exited nak cerita pasal makeup raya
seperti tahun-tahun yang lepas mesti wajib beli new
makeup untuk hari raya

Tahun nie aku pilih untuk beli new eyeshadow
memandangkan aku tak berapa nak ada eyeshadow color ginik
so better beli.... ^_^

Seperti biasa Etude House buat promo buy 1 free 1
amek peluang nie untuk grap 2 eyeshadow untuk raya
seketol jek RM42 (after GST) dulu jewels punya baru
RM30++ something now naik sampai macam ginik sekali

Aku suka eyeshadow ada glitter-glitter rasa macam cantik
jekkk berbanding matte rasa macam alahaiii macam kapur
siot jek kan berapa banyak jenis matte yang aku ada
tapi aku suka mix dengan eyeshadow glitter muahahhahaha

Tahun nie ikutkan theme gold (kuning keemasan)
so pening jugak fikir nak use eyeshadow apa
then pagi raya tak pergi kemana-mana
so tak akan use baju tu dulu

Use baju jubah beli kat Mekah 5 tahun yang lalu
aku tak pakai baju tu coz batu blink-blink agak over
so a bit scary nak pakai ke majlis-majlis ilmu
better pakai hari raya so tak risau kalau-kalau over :p

Dah fikir pakai blue and purple mix together
aku siap tanya lagik SA EH mana brush untuk
blend eyeshadow then dia show
sekali alamakkk brush tu sama macam yang aku ada

Nak cari fluffy brush tapi tarak jumpa
kat mac ada tapi aku kena kumpul duit dulu
coz satu brush dah RM200

So now masanya untuk cari tutorial makeup....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!