♥ Lampu Raya ♥






Nak beli lampu raya kat Mr DIY lah
yang ada macam juntai-juntai RM15 kalau tak silap
aku nak letak kat meja makeup so meriah lah sikit
lepas tu nak cari color paper untuk deco 

Haishhh bila nak carik lampu raya dah minggu terakhir
puasa tak boleh jadi nie nak kena jugak pergi beli
kang nanti nak kemas rumah lagik tak de time

Macam mana nak elakkan daripada jatuh ekk
dinding bilik macam tak boleh nak letak lah 
entah apa kena pon tak tahu lah sabo jek lah aku

Aku bekenan part juntai-juntai tu
haishhh macam memanggil manggil jek
untuk beli beliau and deco bilik lol
over ko perasaan tu :p

Nanti kalau jadi beli and deco aku show off
*baca dengan nada santai*
well bukan riak tapi saja jadikan as kenangan okey...!!!! 


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!