♥ Selamatt Hari Raya ♥


Selamat hari raya buat semua yang singgah kat blog aku
mana taw tersinggah ke terclick ker
and buat semua umat islam 

Maaf andai kata terkasar bahasa didalam blog or terriak tanpa
disedari ker mana taw kot-kot baca then terdetik kat hati
amboii riak benor pompuan nie huhuhuhu

Tahun nie patutnya theme orange yellow 
seakan color mustard sekali nan hado
siap tapi besar rabak and kain panjang giler
hurmmm ku pakai jubah hitam jek lah
baju raya ku huru hara di tahun 2015

Insya Allah raya tahun nie aku akan start pakai tudung
hope aku tak on off lah
kasut pon settle color brown kooo
aku tak cukup time nak update sangat coz busy derr

Disebabkan update use ipad then malas nak cari gambar
so kita just update text jek okeyyyyy

Selamat hari raya maaf zahir & batin

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!