♥ Jumaat Terakhir Ramadhan ♥


Hari nie jumaat terakhir untuk bulan ramadhan tahun 2015
sekejap jek kan masa berlalu pejam pelik pejam pelik
kita sedang berada di akhir ramadhan
moga Allah temukan kita dengan ramadhan tahun hadapan Amin

Dugaan ramadhan tahun nie seperti ku katakan panas kering
tekak punya lah haus so setiap kali buka and sahur
minum air banyak-banyak sampai kembung perut wakakkaka

Kalau tak buat macam gituk lagik kering giler tekak
bila puasa tapi tak apa nie namanya dugaan

Now kita berada di malam-malam terakhir ramadhan
Malam Lailatul Qadar
di mana malam nie adalah malam yang terbaik
moga Allah makbulkan doa-doa kita Amin

Next week dah raya kan
so how persiapan raya korang...???
mesti semuanya dah settle kan...

Aku tengok kat Mall persiapan deco untuk raya pon
tak berapa nak meriah macam suram jek
macam taw-taw jek kedudukan kewangan rakyat
tapi negeri lain aku tak pasti lah macam mana pulak kan

Haishhh kalau lah GST di hapuskan bestnya
semua back to normal price and tak mahal macam sekarang
lari derr bajet...!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!