♥ Hello Unifi ♥

 

Finally berjaya jugak tukar unifi horraaayyyyy
dulu ingat malas lah nak tukar sekali pergi rumah abg jan
upload video main pasir kat instagram perghhhhh laju giler
terus fikir ada duit nak tukar

Lepas raya pergi register ingat nak guna as user baru
sekali pap pung pang still kekalkan nama
aku complain kaw-kaw pasal streamyx yang cekik darah tu

Hari rabu lepas dah pasang
kali nie pasang bilik pak tam coz pak tam nak kan happytv tu
lepas tu cabel panjang orang TM tu tak bawak
hampehhhh betollll

So stress coz internet tak dapat cover sangat
bila tanya katanya pasal rumah banyak tembok
walaweyyy suruh beli boster internet yang rega RM200++

Eiii sabar jek lah
dulu tak de semua tu satu rumah boleh cover
lepas tu rumah abg jan tak use boster tingkat atas pon dapat

Nak kena beli boster nak survey carik
aritu tengok kat giant kita kena set semuanya
orang TM cakap kedai akan set kita just plug in jek

Yang bestnya upload video laju
sehari aku boleh upload 4 vlog
kalau streamyx seharian just upload video 4 minutes

So far untuk beberapa hari nie okey
and hope sampai bila-bila akan okey lah

 

Goodbye streamyx dari 2012 hingga ke 2015
walau always menyakitkan hati
tutup bukak tutup bukak suis untuk normalkan balik
walau always kena maki dengan aku :p 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!