♥ Lepas Raya Kahwin Pulak ♥


Raya tahun nie pergi beraya sambil menjemput orang 
and belom hilang penat kemas rumah coz raya then akan tambah
penat untuk persiapan kahwin sis pulak
aduhaiiiiiiiiiiiiii

Sejujurnya tak larat seyyy
tapi kan aku macam malas lah nak tolong biar
pengantin yang buat kerja coz nanti dorang tengah
bersanding kerja lain kita nak kena uruskan :p

Tak pernah orang buat mehh kita buat
ala nanti kalau aku kahwin *if ada jodoh* sure
sis tak akan tolong punya time tu dengan anak dia
perghhh baik kita balas dendam sekarang :p :p

Aku bukan lah kejam noo nak buat macam tu
tapi nanti bila majlis nak uruskan part nie part tu
fuhhh banyak kerja weyyy bukannya sikit

Dulu abg jan kahwin penat giler
so aku dah malas nak penat macam dulukkkk
mana dengan kerja rumah then nak mengerjakan
kenduri kahwin tak sanggup wooooo

Hmmmmm tak de mood nak type bebanyak
and tak de mood nak bebel
so ku hentikan secara mehhh ..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!