♥ Memory Never Die ♥


Tujuan aku buat vlog adalah kerana kenangan
kenangan tak akan pernah mati ianya sentiasa berlayar
di minda unless if hilang ingatan 

Aku now enjoy buat vlog selalunya bila merayap then
baru jalankan kerja kat rumah nothing yang best untuk di kongsi
kerja banyak so settle kan kerja lagik elok :p

Kepuasan yang aku dapat ialah kenangan
lepas tu bila tengok balik then gelak sesorang

Aku buat untuk kejar glamour nope
kalau boleh memang tak nak sesiapa yang tahu biar hanya
aku sorang jek yang tahu rasa macam selamat pulak
well buat sekadar kenangan so tak perlu kongsi
dengan sesiapa

Sometimes aku malas nak angkut camera buat vlog
bila rajin aku buat kekadang malas nak edit
lagik bila kerja banyak so lagikk malas nak bukak laptop
yang lagik best taksedar battery dah habis teruss off
hahhahaha dasar tengok macam penuh jekkk

Aku rasa aku guna compact camera lagik senang buat kerja
Insya Allah one day aku akan beli compact camera yang
aku idam-idamkan ^_^

Pssssttt ada menyesal sedikit beli yang nie but never mine
now aku dah suka kannya bestt and simple
aku tak suka banyak function lecehhhhhhh

Vlog tujuan untuk kenangan
bukannya riak....!!!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!