♥ No Baju For Majlis ♥


Kalau nak taw ceritakan kan kan kan
majlis kahwin sis aku tak ada baju untuk di pakai
sangat-sangat stress okeyyyyy

Before puasa kitaorang decide nak beli color gold
katanya kuning di raja tapi ada orange-orange lah
so tu baju raya plus baju untuk majlis kahwin sis

Malam raya baru dapat tu pon besar and labuh
so beberapa hari before majlis hantar adjust
until now tak siap lagik stress aku weyyy

Bila ukur katanya aku dah kurus masa bulan puasa
hahhahaha tak de maknanya lah weyyy
aku taw badan aku tak de kurus makin naik adalah
semua tegur kata aku dah gemok
well i'm happy aper

Kang kalau kurus dikatanya tak cukup makan
whatever lah.......!!!!

Aku pening fikir nak pakai baju apa
last-last aku wechat fad cakap pasal baju
nie tak kena tu tak kena leceh betol lah aku nie

Kesian BFF aku terpaksa layan karenah aku
aku cakap aku nak jeans nak ada pocket
banyak benda untuk aku sumbat di dalamnya

Fad cakap mum tak marah ke kalau aku pakai jeans
majlis kahwin kan elok pakai kain
taw sangat Fad BFF nya yang tak suka kain

Aku dah buntu aku cakap dengan mum
no kain no jubah no dress
adik nak pakai jeans and tshirt 
mum kasi green light untuk jeans but
kena pakai baju labur and sesuai

Buntu nak pakai baju apa
semuanya tshirt jekk and sangat tak sesuai

Mengadu dengan fad
sambil minta tolong bagi pendapat yang sesuai
fad tanya ada baju kebaya tak
pap dalam kepala ada Fad suruh aku pakai
and amek gambar

Dah busy buat kerja dalam kol 11 lebih
tengah dok nak uruskan hantaran Fad message
tanya dah settle belom baju 

Pagi-pagi dah mandi selongkar carik
mujur senang tak perlu gosok settle bebehhhh

Aku snap gambar tunjuk inai kaki kat ehem
then dia terus cakap pakai jeans
muahhaha berjaya jugak aku pakai jeans
jeans with kebaya

Sonang semuanya put dalam pocket
hooooraaay suker suker suker.....!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!