♥ Persalinan Baru ♥


Dari dulu mum ajar macam mana pon raya mesti ada
persalinan baru tak kisah lah berapa janji kena ada
walau pon sekadar satu tak apa

So aku ikut cara tu settle baju semua then next barang makeup
rasa macam mana pon raya nak beli new lipstick and eyeshadow
hahhaha mengegada kan :p

This year pening jugak fikir bab baju coz seminggu lepas
raya sis punya majlis kahwin so fikir buat baju
sekali gus lah senang and jimat bajet hahhahaha

Kasut tak sure sama ada nak beli or not
ingat nak carik yang simple and senang angkut
ke mana-mana tapi tu lahhhhh

Aku nie asal raya jek mesti beli 2 pasang kasut
satu high heel lagik satu sandal :p
so tahun nie macam nak beli selipar jek lah senang
huhuhuhuhu

Masalah utama ialah malas nak keluar siang hari
then bila dah buka malas nak keluar macam mana tu...??
semuanya serba kemalasan

Sometimes aku suka beli semuanya before puasa
then senang tak payah nak merayap-rayap

This year last shopping barang raya dengan sis
after this sendirian lah shopping barang raya
huhuhuhu sob sob sob 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!