♥ Oil Cleaning ♥


Aku baca oil cleaning bagus untuk muka
and aku try best muka rasa bersih and jerawat kurang cuma yang
tak bestnya pore makin besar grrrrr

Bila stop buat jerawat naik bukan main banyak
nak buat balik malas hurmmm
bulan pose nie malas betol nak cuci muka and makeup
keluar muka tak bermakeup bogel jek hahhahhaha

Aku malas nanti pakai lipstick bibir nampak terkopek
coz kering so restkan muka sebulan tanpa makeup
amek koo musim malas segalanya telah kembali
sangattt malas nak update blog pon malas juga :p

Sejak laptop toshiba ting tong terus malas nak update blog
nak tunggu lepas raya untuk hantar sebis hope better
jangan lah yang mengarut garut problem

So moral of the story oil cleaning best untuk jerawat tapi 
tak best untuk pore muka

P/s: sedihnya dengar lagu raya kat radio

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!