♥ Wet N Wild Cosmetic Johor Bahru ♥

 

Siapa pernah dengar brand wet n wild cosmetic
kat youtube ramai okey guna brand nie kira macam brand murah lah
di oversea banyak beginner makeup use this brand for eyeshadow

Wahaiii rakyat Johor mari lah kita bersuka ria coz wet n wild
dahhh pon sampai di Johor yipppyyyy
brand nie di jual di kedai yang bernama SASA
tapi tak semua SASA ada okey....

Boleh di carik di SASA Aeon Kulaijaya dengan SASA Komtar JBCC
kat kulai sikit jek tak banyak so kat komtar nie banyak sikit
eyeshadow pon not bad gak price untuk eyeshadow jekk
semuanya bawah RM50 best kan

Lipstick pon murah RM13 macam-macam color ada
aku suka part eyeshadow rasa macam tak taw nak pilih yang mana

Ingat nak beli eyeshadow sekali color yang aku nak tu tak de
purple port lain and blue port lain aduhaiii frust okey
tapi tak pe one day aku nak buy jugak
so ada lah eyeshadow untuk main makeup

Sejak puasa aku malas nak main makeup or pakai makeup
nak cuci muka pon malas hahahha over betol

Masa tengok kat youtube ada green part blue part pink part
lawa giler tapi kat sini tak de plak maybe tak lama lagik kot
baru di masuk coz color yang ada pon jenis campur-campur
tunggu lah lepas raya or akan datang next month
aku nak beli eyeshadow jekkk :p 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Besarnya Wet n Wild sanaa, sini separuh je dieorg bawak keluar! Nanti try lah megablast lipstick. :D :D Colours semua best2 and banyak dupe MAC lipsticks kt situ! :D

Amoi Farah said...

ieyra: Nanti nak try lah lipstick wet n wild ^_^ price pon murah

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!