♥ BB User ♥


Syukur Alhamdulilah auww auww berserta date and time di belissss
and now i am bb user + iphone user wajib okey dua-dua user :p
saja jek nak tinggalkan memory untuk akan datang :p


 kotak bb besar la jugak bentuk square banyak sungguh di sumbat dalam tu
charge bb sekali imbas saja weyyy dengan charge iphone tapi kedua-dua itu
tidak boleh di charge bersama-sama means aku charge bb use iphone
adalah sangat tidak boleh coz watt iphone lebih tinggi dari bb
ayoo dah nak kena carik charge bb yang original untuk di simpan untuk
kalau keluar ke mana-mana selama lebih dari 1 hari paham kan maksud aku???
kalau charge iphone ada kedai yang tak risau untuk beli tapi charge bb tak tahu
la mana nak carik sob sob sob
dah lama okey mengidam nak pakai bb tapi abg tak kasi coz selalu hang
ada jek problem tapi maybe abg dah bosan dengar kitaorang (aku sis & babam)
asyik nak beli bb jek so dia kata okey jek daddy plak paling marah bila aku & sis
beli phone nie bila dia tahu memang bising habis-habisan selalu kata kitaorang
nie tak reti nak simpan duit bila ada duit mesti nak beli handphone miahahaha
abis okey ape kumpul handphone sebab handphone jek la boleh kumpul aper...!!!!
aku ingat nak beli torch coz dah lama mengidam nak use torch tapi lepas
dengar torch problem gilas-gilas terus alahaiiii tak pe la jangan carik pasal
karang abang bising kata kan dia dah kasi tahu bb tak okey...!!!
aku aritu kasi tahu mum aku nak beli bb pakai masa raya nanti so nie dah beli
kira handphone raya la boleh tak padahal raya lambat lagik nie :p
pose pon belom lagi mau story pasal raya apa daaa.....!!!!!
yang bb nie aku use no digi aku tapi sakitnya hati bila pasang sim card tup-tup
banyak giler credit di tolak aduhaiiii sakitnya hati ku...!!!!!!
tu yang search carik prepaid untuk blackberry tidak akan ku pakai line
weyyy cukup-cukup ler celcom tu jek aku pakai line itu pon nak bayar punya
la malas asyik dok bertangguh-tangguh jek kerja sampai kena sekat padam muka
so aku just carik prepaid untuk blackberry nie just BBM, FB, Twitter & Email
itu ajek cukup buat aku simple and mudah coz kalau macam searching ke aper
aku lebih prefer use iphone youtube pon sama sebab bb kalau use youtube
kena bayar lagik so tak payah aku lagik suka tengok youtube ceramah ustaz don
kat iphone ajek senang and simple nampak ler ustaz don punya muka lebar bagai
tengah hari aku ada date with my sayam family celebrate mother day
dah bersiap bagai sekali alamak camera mana nak put malas nak bawak bag
leceh so tak snap sangat gambar just gambar gedik-gedik ajek wekkkk
so balik dekat kol 5 petang try ingat nak survey kat sebelah celcom sekali
tutup daa tu yang balik lepak-lepak kejap makan minum semua kol 6 lebih
baru pergi jusco mencarik nasib baik ada stok 3 ketul and dapat color white
yippy kenapa white coz pertama white sama like my iphone...!!! kedua coz
kalau white letak ler apa-apa case terutama PINK memang lawa kalau black
macam tak naik seri sangat ler frussstttttt......!!!!!!
so iphone dah ada friend baru iaitu si BB jadik bestfriend ekkk tak mo gado-gado :p
mau tengok si iphone and BB bersama-sama...?????
sekejap before scroll ke bawah aku nak bagi taw sesuatu dulu dengar ehh baca
elok-elok nie entry bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk INGAT bukan
tujuan untuk menunjuk-nunjuk tapi ianya adalah bertujuan untuk MEMORY
di masa yang akan datang bese la aku apa yang dah terjadi hari nie next week
aku dah lupa sebab itu aku buat blog tujuannya ialah untuk MEMORY akan
datang untuk smile sorang-sorang SEKALI lagi ingat ini entry BUKAN
BERTUJUAN untuk MENUNJUK-NUNJUK atau bahasa mudahnya ialah
nak BERLAGAK ianya adalah sama sekali TIDAKKKKKKK
kalau korang rasa ianya bertujuan untuk MENUNJUK-NUNJUK itu adalah
perasaan anda sahaja coz saya tidak pernah ada niat untuk MENUNJUK
atau BERLAGAK ingat....!!!!
 
sila scroll ke bawah  

 ♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥

 


Hye kami berdua sama-sama putih sama-sama kiut miut sama-sama diguna
secara rata walaweyyy dah macam bermadu plak ekkk phone aku nie...!!!!
psssttt rezeki Allah Syukur Alhamdulilah bukan bertujuan berlagak or
menunjuk-nunjuk just nak post apa yang aku impikan apa yang aku hajat
apa yang aku idamkan sudah menjadi kenyataan Alhamdulilah :)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!