♥ Kunci ♥


Orang pompuan sangat sangat suker keychain yang comel-comel confirm
akan diletak pada kunci kereta kunci rumah kunci opis kunci box rahsia
confirm punya coz aku pompuan aku tahu aku pon rasa seperti itu jugak
tapi kunci rumah memang just few kunci dengan remote control itu ajek
dari kunci depan sampai kunci dapur sama jek kunci kereta jangan di cakap
kalau seketul memang akan seketul tu jugak ler dulu time-time sebelom
aku dengan sis ada lesen memang tak amek pedulik pon dengan kunci kereta
coz daddy ajek yang uruskan bila dah de lesen aku dengan sis pon belek-belek
kunci kereta siap kata asal macam tak de seri la tak ensem la tak cantik la
sampai ler kami beli keychain doll then letak miahahhaa kena bising dengan
daddy coz nampak girl sangat kan ye la selama nie memang aku dengan sis
tak pernah letak any keychain kat kunci kereta bila dah ada lesen apa lagik
pergi letak mana tak kena marah ye la lelaki just simple ajek kunci kereta
tak macam pompuan segala rambu-rambu segala blink blink segala lonceng
pon diletak aku suker banget rasa macam euwww kiut seyyyy tapi apakan daya
daddy adalah sangat-sangat tidakkk suker....!!! ye la maybe leceh letak dalam poket
aku pon kalau drive sumbat kunci dalam poket suar kalau tak bawak bag
actually aku jarang drive saja jek malas nak gantung lesen tu jek :p
aku suker kalau keychain itu adalah sesuatu yang unique dan nampak cantik
di mata kalau dulu memang aku kalau pergi mana-mana tak pandang pon
keychain sebab bagi aku nak buat aper tapi sejak-sejak dah de lesen nie ler
baru pandang sebab saja nak kasi stress kat daddy coz tukar-tukar letak keychain
aku nak carik playar yang kecik *yang orang selalu buat hantaran tu la*
mana taw aku jumpa keychain yang lawo tapi dalam 3 unit yang berbeza so
boleh gunakan itu untuk melakukan kerja-kerja mencantumkan dari 3 unit
ke 1 unit so boleh guna tanpa ada masalah tapi itu ler mana nak carik pon aku
tak tahu maybe kat SSF ada kot tak suker setia means kalau satu keychain tu
boleh pakai selama setahun or 4 tahun la aku nie jenis kalau dah rasa bosan
confirm aku tukar keychain len sebab itu sekarang nie suker buat koleksi
keychain agak-agaknya kalau kumpul dah macam-macam jenis tapi aku nie
jenis lepas guna suka campak barang kasi sepah-sepah bila nak baru mencari
aku kekadang suka keychain ganassss gangster kekadang suka yang macam
girly lagik kiut miut keychain tu lagikkkk aku suker lepas tu sayang nak pakai :p
aku pon dah tak tahu apa lagik nak letak keychain kat kunci kereta maybe dah
penat kot coz bila leceh memang daddy akan bukak keychain tu then boleh
plak tak berminat nak letak kat kunci rumah satu hari nanti aku pasti akan
buat menghuru harakan poket seluar dengan letak keychain miahahaha......
dah-dah mau tidur dalam pale nie asyik nak dengki bikin orang stress jek kerja
bantal bucyuk dah panggil good nite semua sweet dream :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!