♥ Great ♥



*Sumber unkel Google*



Nice kan kad kahwin nie motipppp aku post pasal kad kahwin selama nie tak pernah
seumur hidup sepanjang aku ada blog aku post pasal kad kahwin tapi hari nie
tetiba pergi post nak tahu pasal aper????
sebab kad kahwin nie adalah sangat awesome sangat cute sangat err tak tahu la 
nak kata ape tapi memang ini adalah sangat-sangat tantekkkk membuatkan aku 
rasa tantek sungguh ada pasang niat nie nanti wedding aku mau tempah kad 
seperti  ini huhuhu berangan tak sudahhh ajekkk la kerja berangan la selagi 
boleh ehhh...!!!! aku try la search al kesah rupanya ramai yang dah use tapi ada 
aku tengok agak mahal jugak ler tapi tantek so kalau kasi mesti orang yang 
bukak wahhh  chanteknya tapi lepas ajek balik majlis dibuangnya ke dalam tong 
sampah ada banyak versi taw ada yang kosong ada yang letak gambar bersama 
ada yang letak gambar sendiri macam dalam real passport la euwww gerammmm 
seyyy tengokk boleh  tak nak  bikin satu jek untuk saja-saja tapi tanpa tarikh 
tanpa nama pasangan la lepas tu agaknya kalau tak bertunang mesti nampak kad 
tu macam cacat ek...??
kalau aku ler nie kes berangan taw aku nak cop stamp tarikh aku bertemu dengan
pasangan then aku nak letak tarikh dia jadik kekasih aku or aku mau letak tarikh
merisik or apa ekk yang lagik satu tu entah lupa kalau sapa tahu hah yang tu la
then baru letak tarikh nikah dengan sanding err tarikh tunang kalau ada la
cehhh berangan tak beringat confirm kena kutuk 44 tahun nie hampehhhhhh
mau berangan pon tarakkk bolehhh dah ler cun giler kad kahwin nie rega pon cun
la jugak sapa lagik ada buat aku mau tengok ler apa jek design yang kat depan
tu dia buat ada tak yang sekali pandang semua akan ingat passport...???
plsss kaum kerabat ku sila jangan kutuk aku lepas baca entry poyo aku nie seyes
seremmm jek if kena kutuk berbakul-bakul arghhhh semoga dorang skip baca
part nie muahahhahaha....!!!!
mau layan MJ12 ke mau layan mata mana yang lagik best untuk dibuat..???

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!