♥ Suamiku Ustaz ♥


Fuhhh selamat jugak beli actually beli novel nie masa carik present
mum day selama nie aku asyik dok ikut chapter by chapter yang penulis
update kat penulisan.my or .net tak ingat la plak so taraa akhirnya
berjaya jugak beli novel suami aku ustaz don daniyal yipppyyyyy
cuma aku belom baca lagik rasa macam tak sempat ajek nak baca
ye la bila dah malam dah lewat sangat kan kan
nak feel payah la plak huhuhuhu
aku suka watak pompuan dalam novel nie yang jenis otak gila-gila sekali
dapat suami skema perghhh memang tak syok habis kan kan
seyes weyyy tak dapat nak di bayangkan macam mana ler 
tapi aku suka ayat yang "Bila dia jeling tanda tak suka mesti jantung
aku melompat bagai nak gila-Alissa"
sis dah tanya aku dah baca ke blom coz dia nak baca aku cakap belom lagik
coz belom datang lagik mood nak baca novel haiyaaa hilang sudahh kalau mood
baca novel tak de confirm baca pon rasa macam tak de feel jek maybe karang
ler tunggu aku mencari-cari mood now mood aku tengah kacau bilau
asyik nak mengamuk jek asyik nak marah-marah ajek bukan apa aku kecewa
sangat-sangat dengan apa yang berlaku aku cuma berharap ajek agar aku
dapat mengawal emosi aku sekarang nie....!!!!
sebab aku jadik begini maybe coz aku jauh dari Allah agaknya...... :(

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!