♥ Buatku Disana ♥


*Fahrin Ahmad live real kat Time Square 26.12.2011 rujuk di sini*

Aku dahhhhhh jatuhhhhhh cinta kat lagu nie sanggup buat tone BBM
amek part "usah menangis sendiri sayang ku kan pergi bla bla bla"
sayu and sedihh jek dengar lagu nie seolah-olah rasa macam diri ku jek
tapi hurmmm hentahhhhhhh laaa tapi lagu nie betol-betol menyerap
dalam jiwa ku cewahhhhh jiwang sungguh hey lama okey tak layan jiwa
dulu selalu layan tapi sejak-sejak dua menjak nie tak sempat nak layan jiwa
sebab otak serabut tapikan stress la apa pasal seindah sakura nie kol 7-8 malam
selalu taw asyikkk terlopasss jek nak tengok waktu magrib plak tu asyik kena
bising jek coz dah masuk magrib tapi masih tercegat depan tv hancussss
aku tak rasa plak nak beli novel seindah sakura nak baca ending tapi just
nak tunggu ending akasia nie jek sanggup tu menunggu semalam sambil
nak tunggu berbuka sanggup tu layan sampai tak sedar ehh dah berbuka
rupanya terukkk sungguhhhhh aku nie nasib baik sedar kalau tak sampai
kol 8 malam agaknya tak perasan kuikuikuikui
ehemmm taraaa tu la gambar fahrin ahmad yang aku jumpa di time square
pada 26.12.2011 jam errr 12:51PM rezeki mau jumpa Fahrin lor
tapi gambar ku tidak ku sertakan aku crop gambar fahrin jek sebabnya ialah
saja jek semua just nak tengok gambar fahrin jek so nak buat apa sumbat
sekali gambar aku mayuuuuuu campur gedikkkk....!!!
okey masa jumpa tu just amek gambar tak de la salam ke aper sebab masa
tu aku pon macam blurr ehhh tak sangka ehhh dapat jumpa fahrin so kepoyosan
melanda diri lor so macam errr huhhhhh gituk jek laa so next harap sangat
agar dapat jumpa ustaz don plak ke coz teringin nak tengok ustaz don depan mata
aku macam mana orangnya kuikuikui mana tahu satu hari nanti dapat jumpa...
*mata bersinar-sinar sambil berharap ianya dapat menjadi realiti*
apa cite best ekk lama aku tak layan cerita tengah malam dulu selalu jek ada
cerita best tapi sekarang nie apa pasal tak dek..?? asyik cerita hantu ajek dah bosan
aku dengan cerita hantu balik-balik patern hantu sama ajekk dari dulu sampai
sekarang hurmmmm kat youtube ada apa movie yang full ekkk rasa macam
nak layan jekkk sambil menunggu mata mengantuk huhuhuhu......nongkrong dah
ada tak ekkk carikkk ahhh harap-harap ade :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!