♥ Happy Birthday Daddy ♥


Happy Birthday to daddy Happy Birthday to atok 
tadi celebrate birthday daddy habis ler my diet larik lintang pukang seyy
confirm esok naik lagik berat arghhhhhh ehh tak pe esok sambung balik pose
tahun nie tak beli apa-apa pon kalau beli pon tak tahu nak beli aper coz kalau
benda yang sama macam tak beshhhh susah weyy nak carik present untuk
lelaki tak kan aku mau beli teddy bear la plak tak pon tak kan aku mau beli
flower plakk so tahun nie present daddy cuma yang nie saja present dari aku
cuma mampu doa agar daddy panjang umur murah rezeki di panjangkan umur
dan sentiasa bersama mum di kala susah mahu pon senang amin so nie present 
cucu-cucu daddy 


 dapat 3 jek and 2 card huhuhu okey la dari langsung tak ade kan bese ler
aku nie kan anak derhaka birthday daddy tak pernah wish ke bagi present
lagik ler kuikuikui tapi ada lor aku wish aku tak der la kejam giler tak wish
aduhaiii perut pe pasal sakit plak nie arghhhhhhhhhhhhh........

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!