♥ Mencari Movie Ini ♥


Sedang mencari-cari movie nie kat mana yang masih boleh untuk di
download coz banyak tempat cari ada link untuk download tapi dah tak
de sob sob sob movie nie sangat best tahun 2006 kalau sapa2 ada boleh
pass kat aku tak...???
dah lama aku mencari kat youtube semua tapi tak dapat-dapat haishhh
stress betol la nie try search kat google pon tak dapat jugak nak yang
full movie ingat lagik masa tengok cerita nie tengah buat kuih
cornflake madu masa tu mum dengan daddy ada kat umrah berlima la
kami adik beradik duduk bersama buat-buat tengok cup banyak kosong
pelik jugak mana pergi conflake madu rupanya pak tam makan
ending cerita nie sedey banget aku suka part yang Fahrin kasi tahu Eja
cuma menjadi cinta ke apa hanya dalam mimpi rasa macam nak tweet
ajek kat Fahrin la ayat tu wekkk :p
plss sapa2 ada full movie pass kat aku coz nak sangat-sangat movie nie


0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!