♥ Sabar jek la ♥


Dugaan ganti pose nie adalah sangat-sangatttttttttttt stress bukan tergoda dengan
makanan atau minuman tapi yang buatkan jadik stress ialah bila kena sakit kepala
atau gastrik nie dua sakit buat aku stress bila time-time ganti pose paling tak suker
bila sakit kepala yang berdenyut-denyut sampaikan tak boleh kena sebarang cahaya
pon aku palingggg pantang bila ganti pose kena macam gini itu ler dulu time puasa
ramadhan sedap-sedap jek rasa ponteng-ponteng nie bila kena ganti mula la
beribu alasan ada jek tak kena huhuhu actually mum dengan daddy amek
puasa 1 rejab tapi masa tu aku tak dapat nak join coz cutiiiiiiiiiii-cuttttttiiiii
so semalam mum bagi taw hari nie nak pose tu yang join nak ganti sekali harap-harap
dapat ler selesaikan ganti pose before ramadhan menjelma lagik selalunya lalunya
memang suka ganti pose lagik sebulan or 2 bulan dah nak masuk bulan ramadhan
padahal ada banyak lagik masa tak nak gunakan bila dah nak masuk bulan
ramadhan baru ler terhegeh-hegeh nak ganti pose :p
haishhhh sun nie la boleh plak hari nie petang bahang bilik matahari direct masuk
menyampahhhh tawwwwww dah rasa macam hari sunday plak sebab selalunya
bila sunday akan matahari direct memancarrr.......
huhuhu mau mandi hari nie nak buka makan aper yek...??? macam nak beli air soya
beans or milo jek la nanti la lepas mandi pergi kedai carik itu dua jenis air....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!